Ibf lub polbruk.sa
Jadar
Semmelrock
Libet
Polbruk
Brukbet
inna
GRANITOWA
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychWitam,
ja mam kostkę szwed z wrkb
http://wrkb-granit.pl/kostka-cieta.php
od 2 lat na razie. Nic się z nią nie dzieje, jestem zadowolony.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychPolskie marki, te budowlane, produkujące kostki brukowe również, zatrudniają firmy, które zajmują się szemranym marketingiem w Internecie.
Jak widać, niektóre z tych firemek robią to wyjątkowo nieudolnie i naiwnie, że tylko siąść i płakać.
Zamiast tego, radzę producentom polskiego betonu: zacznijcie brać odpowiedzialność za badziewie, które sprzedajecie i realizujcie uczciwie reklamacje, do tego skupcie się na jakości produktów, to tych reklamacji nie będzie!
Dla forumowiczów rada jest jedna: polska kostka brukowa, produkowana obecnie jest bardzo niskiej jakości, więc nie brukujcie betonem.
Czasy, gdy bruk betonowy wytrzymywał 20 lat, mamy już za sobą. Do tego gwarancja polskiego producenta istnieje tylko na papierze.
Wszelkie kosmiczne technologie produkcji oraz impregnacje TO ŚCIEMA!
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDopiszę niewymieniony dotychczas Betrad. Od roku mam ich kostkę i na razie bez zastrzeżeń. Nie wiem, czy sprzedają w innych częściach Polski - my mieszkamy niedaleko Długołęki, więc składy mają ich produkty, na naszym osiedlu układano z ich kostki chodniki i jezdnie.
Mam kostkę Dado, kolor burgund, powierzchnia melanż i do tego wstawki z płukanej biały granit.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychStanowczo odradzam produkty firmy Polbruk. Zakupiłem kostkę Ideo i Multicomplex wczesną wiosną 2018 u oficjalnego Dystrybutora firmy Polbruk. Wszytko prawidłowo z umową i fakturą. Obsługa przedsprzedażowa i montaż – super! Miałem nawet opcję darmowego projektu, z którego nie skorzystałem. Kilka dni po wykonaniu montażu przez Dystrybutora okazało się, że kilka sztuk kostki pękło - w tym jedna największa Multicomplex na środku tarasu. Zadzwoniłem z reklamacją, wysłałem zdjęcia. Dystrybutor oczywiście przeprosił i od razu powiedział ze reklamacja uwzględniona i kostkę wymieni. W tym momencie byłem jeszcze bardzo zadowolonym klientem - % uszkodzonych elementów był dość niski i Dystrybutor bez słowa obiecał je wymienić.
Do dnia dzisiejszego uszkodzona kostka nie została jednak wymieniona, ponieważ jak twierdzi Dystrybutor firma Polbruk nie ma kostki na stanie. Po ponad roku stwierdziłem, że dość czekania na Dystrybutora i zwrócę się o pomoc bezpośrednio do firmy Polbruk - w końcu firma Polbruk daje 3 lata gwarancji na swoje produkty, zależy mi w zasadnie na jednym kawałku betonu (jedna sztuka na tarasie). Podczas rozmowy z Działem handlowym i opiekunem mojego Dystrybutora w mojej miejscowości niestety okazało się, że gwarancja (3 letnia) jest pomiędzy firmą Polbruk a Dystrybutorem! Nie dotyczy klienta końcowego! Jako klient końcowy mogę jedynie korzystać z ustawowej rękojmi i gwarancji jakiej udzielił mi Dystrybutor w umowie (jeśli takowej udzielił). Firma Polbruk całkowicie umywa ręce: „A czy ma Pan fakturę od firmy Polbruk czy od Pana „Kowalskiego”? Proszę rozmawiać jedynie z Dystrybutorem. Relacja Pana z Panem „Kowalskim” mnie nie interesuje.” Pracownik firmy Polbruk nie był nawet chętny wysłać mi jednej sztuki uszkodzonej kostki abym sam sobie wymienił.
Przy budowie domu, kupując dość dużą ilość przedmiotów byłem zmuszony kilkukrotnie korzystać z gwarancji. Obsługa po-sprzedażowa firmy Polbruk jest zdecydowanie na najgorszym poziomie. Zdecydowanie. Całe zamówienie opiewało na kwotę ponad 15 000 PLN, a pracownik działu handlowego zakończył rozmowę: „Nie mam czasu z Panem rozmawiać, bo mam ważniejsze telefony”.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychja kupiłem z kontura. ładna i jest na rybitwach 4 w Krakowie sklep z wystawką. tzw ogródek wystawowy. Można się po niej przejść i jej przyczepność jest rewelacyjna a ja mam stromy podjazd. Od razu jest tam sklep i jak się na końcu okazało miał najlepszą cenę.
Ostatnio edytowane przez Greengaz ; 12-03-2021 o 17:29
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionych