Dimens 1, wtedy stop jest 0,1*C powyżej zadanej (dotyczy trybu Modul OFF, pisałem o tym kilkakrotnie)
Czujka pod DIM =ustawiasz krzywą tylko dla podłogi za pomocą R12. Brak czujki w kotle=ustawiasz/przestawiasz temp. zasilania (nie krzywą) pokrętłem na CAR ( wartość temp. odpowiednia na potrzeby grzejników)
Tak masz zrobić sobie tylko na próbę, i dopiero jeśli to zda egzamin, to będziesz musiał pociągnąć kabel i najlepiej mieć dwie cz, pogodowe. Jedna do kotła na krzywą grzejników , a druga do DIM dla krzywej mieszacza. To pozwoli dobrać optymalne temp. dla każdego ukł. osobno, co może spowodować możliwość ciągłej pracy układu/układów, bez przegrzania pomieszczeń. Dodatkowo układ taki, zwalnia użytkownika od ciągłego regulowania temp. zasilania w trakcie dobowych skoków temp. zewnętrznej
Tak, załączaniem/wyłączaniem każdego układu, kiedy nastąpi żądanie pracy lub jego brak
Nie, ale będzie wygodniej i inne takie pierdoły, tak jak napisałem powyżej. Więc jeszcze raz: jedną do kotła (krzywa na grzejniki), druga do DIM (krzywa dla podłogówki)
coś wymyślisz, ja też nie miałem, ciągnąłem przez strych i w dół wentylacyjnym do kotłowni
w naszym przypadku, gdzie mamy dwa układy ze zróżnicowanymi temp., gdzie w układzie są trzy pompy(które zużywają też nie mało prądu), a w najlepszym razie pracują zawsze dwie i musimy grzać wyższymi temp. to wydaje mi się bardziej oszczędny (całościowo gaz+prąd), tryb ON/OFF, przy czym temp. zasilania musi być optymalna do panujących warunków. Jeśli będzie zbyt niska (nieefektywna), to grzejniki nie nagrzeją, a gaz i tak będzie spalony, jeśli będzie będzie zbyt wysoka, to strata kominowa.
Pisałem już o tym. Przeczytaj wcześniejsze posty skierowane do ciebie i postaraj się zrozumieć. Jest możliwość pracy ciągłej podłogówki, jeśli krzywa 1(najniższa), nie okaże się zbyt stroma dla twojego domu.
Po to właśnie masz sobie na razie zrobić próbę z czujką w DIM i dopiero jeśli się sprawdzi, to pociągniesz sobie drugi kabelek
Uff, mam nadzieję
Mniejsza histereza = wyższy komfort, możliwość utrzymywania niższych temp. w zasobniku co powoduje mniejsze straty ciepła do otoczenia, ale więcej cykli grzania. Napisałem, że chciałbym start 5*C poniżej zadanej, bo tak wydaje mi się optymalnie, ponieważ jest troszkę więcej niż 3, a połowę miej niż 10*C, trzeba by było jeszcze sprawdzić jakimi temp. grzeje w tym trybie i ile zużywa gazu w ciągu jednego cyklu i porównać jak to wygląda na wszystkich innych dostępnych ustawieniach. Niestety nie mam takiego kotła, więc nie pomogę. Natomiast Ty jesteś pionierem z tym kotłem na tym forum, więc może przetestujesz i podzielisz się informacjami, tak jak ja opisałem grzanie CWU zwykłego Victrixa.