dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
View RSS Feed

Kon111

Dziennik budowy - "Manuela"

Oceń ten wpis
13.1.2005 No i mamy A.D. 2005. Okres świąteczny i poświąteczny potraktowałem dość ulgowo jeśli chodzi o prace na budowie. Dopiero po Trzech Królach coś konkretnego zaczęło się dziać.

Dzięki bardzo sprzyjającej aurze ociepleniowcy jutro kończą elewację. Udało się im obrobić wszystkie okna, dodatkowo wykonali obwódki okien z pasków styropianu FS-20 szerokości 12cm i grubości 3cm (wszystko zabezpieczone narożnikami) i na koniec położyli drugą warstwę kleju na całość elewacji. Tak więc ściany zewnętrzne przygotowane są do wiosennego nakładania faktury.

Obecnie trwają przygotowania do wejścia do budynku elektryka i hydraulika. Żeby nie wydać fortuny na przeróbki należałby wcześniej prawie wszystko zaplanować i to z dokładnością do centymetrów. Ponieważ z zawodu jestem energetyko-telekomunikantem więc dużo łatwiej przychodzi mi rozplanować instalacje elektryczno-telefoniczno-komputerowo-telewizyjną. Z hydrauliką będzie gorzej, szczególnie jeśli chodzi o jakieś nietypowe rozwiązania - tu bardzo liczę na hydraulika, który podczas dwóch pierwszych naszych spotkań wykazywał sporą inwencję.

Wracając do bardziej przyjaznej mi instalacji zamierzam: