dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 7
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 122

Temat: Mam 300 tys.

  1. #1
    ewita
    Guest
    ewita

    Domyślnie Mam 300 tys.

    Now właśnie 100 tys. gotowki i szereówkę, którą chcę sprzedać za 200 tys. Czy to wystarcz, żeby wybudować dom 170 m kw?

  2. #2
    salou
    Guest
    salou

    Domyślnie

    mnie wystarczylo 160 ale to zalezy jakie masz wymagania .... i chec do pracy

  3. #3
    ewita
    Guest
    ewita

    Domyślnie

    Sama nic nie będę robić, bo nie znam się na budowaniu. Buduje pan Andrzej z dwoma pomocnikami. Na razie są jeszcze przy fundamentach. Stan zerowy będzie mnie kosztował około 25 tys. zł. Ale wiem poważne wydatki dopiero przede mną.

  4. #4

    Domyślnie

    60 tys. stan surowy otwarty (123 m. kw. pow. użytkowej, nie liczę podpiwniczenia); trzeba dodać koszt działki i przygotowań (dokumentacje, projekt). Ale to wykończenie ...
    300 tys. - można się zmierzyć z budową (zależy gdzie, jaki chcesz mieć standard wykończenia itepe). Do dzieła !

  5. #5

    Domyślnie

    Też chciałbym mieć tyle kasiorki... , a tak poważnie myślę, że wyrobię się w 300 000 budując dom o pow. 280m2 powierzchni całkowitej ( 180 użytkowej, 30 garaż, 70 piwnica)... strychu(60m2) nie liczę...

  6. #6
    ELITA FORUM (min. 1000)
    pik33

    Zarejestrowany
    Sep 2002
    Posty
    1.389
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    26

    Domyślnie

    Ja muszę zbudować dom - 108 m2 mieszkalne + ponad 30 m2 garaż - za niecałe 200 k. Jakbym miał 300k to bym skakał z radości, a dom mógłby mieć różne dziwne bajery.. A tak jest ciągła walka z dziurami budżetowymi.

  7. #7

    Domyślnie

    Zdecydowanie wystarczy. Zwłaszcza, że rozumiem, że masz już działkę i wolne 300 tys. zł
    Mój dom - ok. 170 m2 (parterowy z poddaszem użytkowym) - bez działki - ok. 240 tys. zł

  8. #8
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!! Avatar Wowka