dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
  1. #1

    Domyślnie jaka umowa z prywatnym wykonawcą?

    Witam,

    stawiam swój pierwszy dom i jestem kompletnym laikiem, więc prosze o wyrozumiałość.
    Znalazłem murarza do budowy domu, widziałem domy spod jego ręki i uważam że jest solidny a przede wszystkim tani. Mam takie pytanko. Jaką umowe mam zawrzeć z takim wykonawcą który nie mam działalności. Umowa o roboty budowlane? Umowa o dzieło? Na co zwrócić szczególną uwagę przy zawieraniu takiej umowy.
    Będę wdzięczny za wszelkie rady.
    Zaczynam 4 lipca

  2. #2

    Domyślnie

    uważam że jest solidny
    - a na jakiej podstawie ? bo jeszcze stoją tamte domy ?
    przede wszystkim tani
    - no to poczytaj sobie na forum , co piszą ci , którzy wzięli sobie do roboty takich .... człowieku ... przecież budujesz sobie dom a nie stawiasz namiot ...

  3. #3

    Domyślnie

    Solidny, tani i ma wolny termin od 4 lipca! Cos tu rzeczywiscie nie gra
    best regards

  4. #4
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar kruszon11
    Zarejestrowany
    Sep 2007
    Posty
    1.292
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    357

    Domyślnie

    Zostawcie chłopaka
    Jak sprawdził murarza, który jakimś szczęściem ma wolny termin to ok, ma fuksa.
    Nie od razu trzeba podejrzewać, że partacz .....

    Wpisz w wyszukiwarce np. umowa o roboty budowlane. Wyskoczy Ci mnóstwo gotowców, z kilku zrób jeden i masz.

  5. #5
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE
    sSiwy12

    Zarejestrowany
    Mar 2006
    Skąd
    vel bajbaga
    Posty
    10.842

    Domyślnie

    Pamiętać należy o podatku Zgodnie z prawem płaci go zleceniodawca - czyli w tym przypadku inwestor. Określając w Umowie wynagrodzenie, trzeba to "wkalkulować".