dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32
  1. #1
    Wukan
    Guest
    Wukan

    Domyślnie Prawo pierwokupu działki przez Agencję Restrukt. Rolnictwa

    Cześć
    Kupuję działkę rolniczą z zabudową zagrodową (wg miejscowego Planu Zagospodarowania) o pow. 2000 m2 i klasy 3b. Działka znajduje się w granicach miasta. Dowiedziałem się, że gdy nie jestem rolnikiem, to obecnie prawo pierwokupu przysługuje Agencji Restrukturyzacji Rolnictwa.
    Chciałbym się dowiedzieć czy Agencja często korzysta z tego prawa. Słyszałem że Agencja nie jest zainteresowana małymi działkami ale nigdy nic nie wiadomo.
    Czy ktoś miał już podobną sytuację i jak to się skończyło?
    Proszę o odpowiedzi.

  2. #2

    Domyślnie

    też kupuję dziłke rolną. W radiowej trójce słyszałem jakiś czas temu wypowiedź dyrektora (?( bodajże)) AWRSP. Oprócz ogólnej informavcji o tym, że Agencja będzie sie raczej interesować duuużymi gospodarstwami (po kilka, kilkadziesiąt ha) podł jeden konkret - W BUDŻECIE NA 2003 r AGENCJA NIE MA POZYCJI - wykup gruntów na zasadzie pierwokupu.

  3. #3

    Domyślnie

    witam,
    ja takze kupuje taką działke, tyle ze o powierzchni 0,5ha. Notariusz mnie pocieszył, ze Agencję takie wymiary nie interesują.
    R.
    Er.
    Trouble shared is a trouble halved...

  4. #4
    TomaszB
    Guest
    TomaszB

    Domyślnie Re: Prawo pierwokupu działki przez Agencję Restrukt. Rolnict

    Nie Agencja Restrukt.Rolnictwa tylko Agencja Nieruchomości Rolnych (była AWRSP) - od lipca faktycznie ma prawo pierwokupu w celach "kształtowania ustroju rolnego" w kraju. Czy z niego skorzysta? Zależy od położenia i wielkości i ... czy ma kasę!

  5. #5
    ELITA FORUM (min. 1000) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZE
    magnolia

    Zarejestrowany
    May 2002
    Posty
    1.464

    Domyślnie