dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 35
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    AnetaK

    Zarejestrowany
    Nov 2009
    Posty
    6

    Domyślnie PROSZĘ O OPINIĘ !!! kolejna " precyzyjna " firma .

    Szanowni Państwo !
    Bardzo proszę o wydanie opinii na temat położenia tych rur:
    images44.fotosik.pl/226/8d582cecc8a1ecfdmed.jpg
    images45.fotosik.pl/227/d63e3a4164b0bbdamed.jpg

    wystają 9 cm nad podłogę, ponieważ położyli taką plątanine,że wchodzi jedna na drugą, a za chwilę mam mieć wylewkę na 10 cm, tzn, że w niektórych miejscach będzie jej 1 cm ?

    Nie znam się na tym, ale już się obawiam, że kolejna firma cierpi na brak fachowców.......
    proszę o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! póki jeszcze nie skończyli .
    AnetaK

  2. #2
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar Nefer
    Zarejestrowany
    Dec 2005
    Posty
    35.721
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    2772

    Domyślnie

    zdjątka wkliłam :



    Dziennik
    Kołmentarze,
    Nalewki - nowe hobby
    Suma inteligencji na świecie jest stała, ale liczba ludności ciągle rośnie.

  3. #3

    Domyślnie

    Jesusicku!

    Ciupaska w dłoń i goń tą hołotę z budowy!
    "Bądźmy wdzięczni idiotom. Gdyby nie oni, reszta nigdy nie osiągnęłaby sukcesu." MT

  4. #4
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar Nefer
    Zarejestrowany
    Dec 2005
    Posty
    35.721
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    2772

    Domyślnie

    Oj faaaaaaaajne - mnie się podoba. W życiu czegoś takiego nie widziałam. Do czego te rurki ?
    Bo to wygląda jak mocno artystyczna instalacja
    Dziennik
    Kołmentarze,
    Nalewki - nowe hobby