dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
  1. #1

    Domyślnie Problem z drzwiami balkonowymi.

    Witam
    W mieszkaniu mam okna plastikowe... mają z 8 lat i do tej pory nic im nie było ... dzisiaj zauważyłem, że drzwi balkonowe od strony zawiasów nie dociskają się do ramy. Problem ten mam tylko po środku bo dół i góra przylega do ramy dobrze. Nie znam się na drzwiach takich więc nie wiem co zrobić... jak przyłożę rękę to czuje jak wlatuje zimne powietrze. Co mogę zrobić z tym fantem?? Może wystarczy jakąś śrubkę gdzieś dokręcić czy coś??
    Z góry dzięki za info
    Ostatnio edytowane przez krakow2000 ; 29-12-2010 o 14:42

  2. #2
    Lider FORUM (min. 2800) Avatar Charlie
    Zarejestrowany
    May 2004
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-234
    Posty
    4.621

    Domyślnie

    banana masz.
    Taki urok plastiku w dużych mrozach
    Do wymiany - polecam na drewno.
    Tu była reklama - Regulamin Forum pkt. 2.4 b/c w.g mnie to tu był KONTAKT do mnie

  3. #3
    Lider FORUM (min. 2800) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    T12345T

    Zarejestrowany
    Mar 2008
    Posty
    3.219

    Domyślnie

    Zaraz tam wymiana banana. Może wystarczy dołożyć zaczep? Albo docisk środkowy? W drewnie, to fakt, jak się wybanani, to do bani

    Pozdrawiam
    PRO QUALITY

  4. #4

    Domyślnie

    właśnie, moje drzwi balkonowe mają te małe elementy (aż musiałem wyguglać sobie jak to się nazywa) jakimi są dociski zewnętrzne, chyba dwa na danym boku drzwi, jezeli one są i prawidłowo zamontowane to chyba drzwi nie maja prawa się zbananować czy wykrzywić, muszą być dociśniete
    mówię o takim czymś: http://www.oknonet.com.pl/dociski-sk...ne-c-9_10.html

  5. #5
    ELITA FORUM (min. 1000) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!FORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    stary

    Zarejestrowany
    Oct 2004
    Posty
    1.596

    Domyślnie

    Cytat Napisał Charlie Zobacz post
    banana masz.