dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 1 z 2
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 27
  1. #1

    Domyślnie BARDZO, BARDZO PROSZĘ O RADĘ - PROJEKT W-19.12

    Bardzo proszę o wskazówki dotyczące projektu z Jeleniogórskiego Biura Projektowania dodam tylko, że szukanie planu na działkę z wejściem od południa, dodatkowo w miarę prostego, i mam nadzieję taniego, było karkołomną robotą. Proszę o uwagi, bo to mój pierwszy i zapewne ostatni dom, a jestem w tym temacie laikiem.
    [/img][img][/img]

  2. #2

    Domyślnie

    W jaki sposób mogę zamieścić projekt domu na Forum, jeśli znajduje się on w internecie na stronie http://www.postawdom.pl/produkt.php?...ojektu=W-19-12

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Domyślnie

    Mi się ten projekt podoba, nie mam się do czego przyczepić

  6. #6

    Domyślnie

    dzięki za opinię i zamieszczenie projektu na Forum. Co Wy na to bym okno w salonie od strony zachodniej przerobił na dodatkowe drzwi balkonowe i ciut powiększył taras, a garderobę podzielił - umieszczając tam małą pralnio-suszarnię, a po prawej stronie pomieszczenia garderobę?

  7. #7

    Domyślnie

    Dodatkowe drzwi, to dodatkowy koszt, a jeżeli zechcesz postawić stół tak jak na rysunku, to może ci przeszkadzać w korzystaniu z nich - sam zdecyduj. Jeżeli ulicę masz od południa, to najracjonalniej byłoby zrobić drzwi tylko od zachodu, rezygnując z tych przy wejściu - nie będziesz przecież otwierał domu do wglądu z ulicy. Taras oczywiście możesz zrobić tak duży, jak zechcesz.
    Pomysł z pralnio - suszarnią jest bardzo OK. Ja wszystkich namawiam na posiadanie takiego pomieszczenia, tylko nie każdy chce zrozumiec, jak bardzo jest ono potrzebne.
    A garażu nie przewidujesz?

  8. #8

    Domyślnie

    Garaż stanie, ale zapewne nieco później, przy wschodniej ścianie. Plan posiada wariant z garażem, nie można nad nim zrobić schowku, czy tarasu, ponieważ na piętrze są okna.

  9. #9

    Domyślnie

    Cytat Napisał szymon2