dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie absolutnie początkująca

    Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku
    I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym.
    A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!!
    Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie
    Iskra
    Liczę na was.

  2. #2

    Domyślnie Re: absolutnie początkująca

    Cytat Napisał Iskra
    Jak napisałam w tytule jestem absolutnie początkującą ogrodniczką za miesiąc wprowadzam się z mężem do nowego wybudowanego w tempie ekspresowym domku
    I mam problem podstawowy- działka 4,2 a- dom stoi posrodku działki- więc do zagospodarowania jest tzw obrzeże. I co ja mam z tym zrobić?? Jak posadzę trawę będzie klaustrofobicznie i zero intymności np. na tarasie. No i wypadałoby się oddzielic wizualnie od sąsiadów nie murem, tylko czymś zielonym.
    A poza tym lubię zielone bardzo i nie chcę samej trawy!!!!!
    Pomocy, co można zrobić na chustce do nosa, praktycznie
    Iskra
    Liczę na was.
    Trawę to się sieje a jak tak lubisz zielone to może wyłóż dolarami ścieżki

  3. #3

    Domyślnie

    To może las tropikalny? Nic nie zastąpi zieloniutkiej trawki

  4. #4

    Domyślnie

    Droga Iskro

    stań na srodku działki, weź szkicownik i spróbuj sobie wyobrazić , czego nie chciała byś oglądać przez ogrodzenie a co byś chciała mieć w ogródku.