dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie tymczasowy podjazd na budowę - z czego?

    Pana sobei deszczyk, pada sobie równo, i zamienia mi podjazd na budowę w g*.

    Problem jest następujący: wjazd mam kompletnie rozjechany, zwłaszcza po ostatnich deszczach. Murarze sugerują, by wynając koparkę do zdjęcia humusu, wysypać gruz i po krzyku. Tyle tylko, że to jest wjazd tymczasowy, garaż jest po drugiej stronie, a w tym miejscu mam zamiar zrobić potem piękny ogródek (nie mam wprawdzie doświadczenia, ale coś mi mówi, że marchewki kiepsko rosną na gruzie).

    Czy ma ktoś więc jakieś pomysły, by tanio i łatwo urządzić tam tymczasowy podjazd? Myślałem o deskach, ale to wcale tak tanio nie wychodzi. Ale może jakieś inne pomysły? Położyć, po pół roku zdjąć, i najlepiej, żeby nie wymagało to koparki i śmiecenia.

  2. #2

    Domyślnie

    zrob jak sugeruja. Zloz humus w jednym miejscu, zeby nie pomieszac go z inna ziemia. Po budowie wynajmiesz koparke jeszcze raz i przerzuci gruz w docelowe miejsce, a to obecne zasypie humusem.
    Deski to slaby pomysl, mozesz polozyc plyty betonowe, ale tokoszt i co pozniej z nimi zrobic.
    Wg mnie 1 opcja najlepsza...

  3. #3
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar piotrek0m
    Zarejestrowany
    Oct 2012
    Skąd
    Wrocław
    Posty
    2.222
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    148

    Domyślnie

    Wiosną zrobiłem 2 drogi dojazdowe pod dom z pokruszonej cegły. Koparka wybrała humus, zrobiła koryto do którego wsypałem takie kawałki cegieł. Takie większe kawałki cegieł się dobrze klinują i nie zapadają w głębszych warstwach ziemi. W przyszłości można na tej podbudowie zrobić podjazd do garażu.
    PLANETA 2 - dziennik budowy
    Projekt Planeta 2 / użytkowa 170 m2 + garaż 40 m2 / porotherm 24 P+W / ściany wełna 20 / podłoga styropian 14 / poddasze wełna 20 / kocioł Vitodens-222F / 100% ogrzewanie podłogowe

  4. #4