dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    rdw

    Zarejestrowany
    Jun 2014
    Skąd
    Warszawa
    Kod pocztowy
    01-176
    Posty
    36

    Arrow Posadzki (wylewki) żywiczne w mieszkaniu - dużo podstawowych pytań laika

    Mam małe mieszkanie 3-pok. na 54 mkw. (salon ok. 18mkw, kuchnia 7mkw, łazienka, 2x sypialnia + hall łączący wszystkie pomieszczenia z wyjściem) w którym chciałbym zrealizować designerską wylewkę żywiczną. Sporo czytałem, ale nadal mam wątpliwości i proszę o porady fachowców oraz osoby mające ten rodzaj podłogi.
    Pytań jest dużo więc proszę o odpowiadanie przynajmniej na część z nich w miarę możliwości

    1. Czy chęć wykonania takiej podłogi w nienowym mieszkaniu (rama H, 1964 r. obecnie jest tu stary, trzeszczący parkiet na jakby drewnianym rusztowanku-nie znam się) niesie ze sobą jakieś problemy?
    2. Czy, waszym zdaniem, od strony estetyczno-praktycznej praktyczne jest zrealizowanie takiej posadzki w całym mieszkaniu czy lepiej zaaranżować w tym salon, kuchnię, łazienkę i hall, a dwie sypialnie wyłożyć deską barliniecką? Takie miałem początkowe zamierzenie, ale potem uznaliśmy że szkoda się bawić i lepiej "wylać" to samo wszędzie. Teraz dodatkowo doczytałem się o "niewielkiej toksyczności" takich posadzek i zastanawiam się, czy to dobrze spać w pomieszczeniu z taką podłogą.
    3. Czy wykonanie takiej posadzki w całym mieszkaniu, niedużym acz problematycznym bo jest sporo pomieszczeń
    4. Czy posadzka żywiczna jest dla stóp zimniejsza np. od chodzenia po parkiecie? To istotna kwestia dla mojej drugiej połówki.
    5. Czy faktem jest, że lepiej robić posadzkę poliuretanową a nie epoksydową? Salon jest trochę nasłoneczniony. Nie rozumiem, czemu wiele firm realizuje głównie te "gorsze" posadzki - epoksydowe?