dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19
  1. #1
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    NorbertK

    Zarejestrowany
    May 2016
    Skąd
    Koluszki
    Kod pocztowy
    95-040
    Posty
    18

    Domyślnie Budowa garażu sposobem gospodarczym - fundament

    Witam
    Jestem nową osobą na forum.

    Planuję budowę garażu sposobem gospodarczym. Garaż będzie miał wymiary 5m x7m z 4 metrową bramą wjazdową (na ścianie o długości 5m). Dach ze spadkiem na jedną stronę. Wysokość ścian 2,5m i 3m. Ja w budownictwie jestem raczej laikiem, ale budował będę z pomocą ojca i teścia, którzy co nieco wiedzą, ale też nie są ekspertami. Pozwolicie, że w tym temacie będę zadawał pytania nt. tej budowy. Garaż będzie budowany z pustaków ceramicznych Termoton 25 (jeżeli administracja odbiera to jako reklamę to przepraszam) i pokryty będzie czerwoną papą. Będzie także wyposażony w kanał o wymiarach 5mx1mx1,8m. Planuję zakup tej betoniarki: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item...f=last-visited (jeżeli nie można wstawiać linków z allegro to przepraszam). Jednym z pierwszym problemów przed jakim stanąłem to fundament. Myślę o fundamencie o głębokości 1m i szerokości 0,4m. Pytanie zasadnicze: Jakie składniki i w jakich proporcjach je mieszać w ww. betoniarce aby fundament był jak najlepszy na miarę naszych (podwórkowych) możliwości? Wiem, że można zamówić beton gotowy, ale z tego co się dowiedziałem to kosztowałoby to około 2 tys zł, więc tyle co pustaki na cały garaż. Chcemy raczej ciąć koszty, zachowując oczywiście zdrowy rozsądek wiec postanowiliśmy, że możemy zrobić ten fundament samemu.

    Z góry dziękuję z wszelką pomoc.

    Pozdrawiam
    NorbertK

  2. #2

    Domyślnie