dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    malgorzata adamowska

    Zarejestrowany
    Aug 2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3

    Domyślnie szukam tematu pracy dyplomowej - projekt /gratis/

    szukam ciekawego tematu pracy dyplomowej na architekturze; przewidywany termin ukonczenia projektu-lato 2004;
    najchetniej dom dla ludzi np.rodzinny dom dziecka, dom opieki; dom kultury, szkoła, obiekt sportowy, pensjonat itp

    jestem inżynierem innej specjalności, z dużym doświadczeniem w projektowaniu wnętrz; po 15 latach robię II fakultet

  2. #2
    Guest

    Domyślnie

    Czy chodzi o projekt domu od podstaw?
    Czy także dekoracja wnętrza?
    Pzdr

  3. #3

    Domyślnie

    Masz prywatną wiadomość.

  4. #4
    Lider FORUM (min. 2800) NAJLEPSZY DORADCA OD „ZRÓB TO SAM” Avatar ged
    Zarejestrowany
    Aug 2002
    Posty
    2.844
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    615

    Domyślnie

    Mały klasycystyczny dworek z pełnym detalem - tak wewnątrz jak i na zewnątrz. (Zero uproszczeń !!!). Jakieś 300-400 m. Podpiwniczony. Odrobina rustykalizmu, nowoczesne materiały . Mam konkretne przemyślenia, konkretne zapotrzebowanie. Realizacja - wiosna 2004.

  5. #5
    WITAJ, tu znajdziesz opowiedzi na swoje pytania
    malgorzata adamowska

    Zarejestrowany
    Aug 2003
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    3

    Domyślnie szukam dalej..

    klasycystyczny domek.. temat ciekawy, aczkolwiek boje sie, ze zbyt krotki termin.. :(
    a gdzie ten domek ma stanąć /ja mieszkam i dzialam w warszawie i okolicach, choc nie wykluczam pracy poza stolicą/?

  6. #6
    Lider FORUM (min. 2800) NAJLEPSZY DORADCA OD „ZRÓB TO SAM” Avatar ged
    Zarejestrowany
    Aug 2002
    Posty
    2.844
    Wpisy w Dziennikach Budowy
    615

    Domyślnie