Z tego co producent pisze w karcie gwarancyjnej - udziela gwarancji na okres 5 lat na konstrukcję itp, stuki raczej nie są naturalne i mogą być uciążliwe.
nie wiem jak interpretować zapis producenta :
"7. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
7.1 ZASTOSOWANIE
Niniejsze Ogólne Warunki Gwarancji obowiązują w relacji producenta,
firmy Spartherm Polska, do partnera / pośrednika handlowego. Nie
pokrywają się z warunkami zawierania umów i gwarancji, które partner /
pośrednik handlowy może przekazać swoim klientom w indywidualnych
przypadkach."
czy producent się na Kowalskiego który zakupił ich wkład wypina, czy zrzuca całkowicie wszelkie czynności serwisowe i gwarancyjne na partnera który w tej sprawie będzie pośrednikiem między Tobą a Sparthermem. Problem może też nastąpić w momencie kiedy wkład zakupiony u partnera stoi powyżej 5 lat u partnera zanim zostanie sprzedany/zamontowany. Warunki gwarancji podane na oficjalnej stronie są mało czytelne. Poniżej link do gwarancji:
http://www.spartherm.pl/uploads/medi...bc96bf9fd7.pdf
gdzie byłem? kojarząc fakty handlowałem złomem elektronicznym w międzyczasie rozwijając drugi rok obecną działalność