dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 10 z 18
Pokaż wyniki od 181 do 200 z 357
  1. #181
    WITAJ, czytaj i pytaj... :)
    E2015

    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Skąd
    Kolbuszowa Dolna
    Kod pocztowy
    36-100
    Posty
    1

    Domyślnie

    Witam

    Jestem nieszczęśliwym użytkownikiem okien firmy Vetrex. Okna zamówiłem w połowie czerwca tego roku ( w sumie 11 sztuk ). Okna miały przyjechać maksymalnie do 5 tygodni, ale nie przyjechały. Po mojej interwencji okazało się, że są jakieś problemy z maszynami i będzie opóźnienie w dostawie. Po kolejnym tygodniu oczekiwania, okna wreszcie dotarły. Rozpoczął się montaż i tu się zaczął prawdziwy koszmar. Już na pierwszym oknie, jeszcze przed montażem instalator zauważył uszkodzenia na skrzydłach okna w postaci głębokich i szerokich na ok 5 mm rys, podobnych do nacięcia piłą. Po konsultacji firmy w której kupiłem okna z firmą Vetrex ustalono, żeby zamontować okna jeżeli nie ma uszkodzeń na ramach, ponieważ skrzydła są elementem łatwo wymiennym. Na wszystkie uszkodzenia kazano spisać raport reklamacyjny i wysłać do firmy Vetrex. Zaczął się montaż kolejnych okien. I niestety każde z nich było kolejnym bublem. Uszkodzenia o jakich pisałem pojawiły się jeszcze na 3 skrzydłach. W niektórych oknach uszkodzone były tylko listwy przyszybowe. Oprócz tego były liczne drobne rysy i wgłębienia ( bardzo nieestetyczne). A największym hitem była zamontowana w jednym z okien 4 kwaterowych zupełnie inna listewka ( profil) przyszybowa niż w pozostałych oknach. Większość okien jest 3 i 4 kwaterowych. Dodatkowo po umyciu okien okazało się , że w kilku pakietach szybowych znajdują się uszkodzenia w postaci zarysowań, wtrąceń oraz zabrudzeń wewnątrz pakietów szybowych. Dodatkowo do jedynego okna brązowego, dodano klamki i okucia w kolorze białym.
    Dnia 12 sierpnia wysłano do Vetrexu zbiorczy raport reklamacyjny. Uzbierało się tego 2 strony A4. Po miesiącu braku jakiejkolwiek reakcji Vetrexu na złożoną reklamację i po interwencji w tej sprawie firmy w której kupiłem okna skontaktował się ze mną serwisant firmy Vetrex, w celu ustalenia terminu oględzin uszkodzonych okien. Ponieważ byliśmy na wyjeździe, umówiliśmy się na kontakt telefoniczny za parę dni. Jednak kontakt ten nie nastąpił. Pan serwisant , po licznych interwencjach pojawił się dopiero 20 października. Pospisywał wszystkie uszkodzenia, to co mógł i dał radę naprawił na miejscu.
    Z niecierpliwością czekaliśmy na odpowiedź na naszą reklamacje od firmy Vetrex. I tu kolejna bardzo nieprzyjemna niespodzianka. Z całego szeregu uszkodzeń uznano tylko wymianę jednego skrzydła okiennego , na którym znajdowały się liczne wgłębienia i wymianę listewki przyszybowej , która miała inny profil. Oprócz tego firma Vetrex wysłała zapytanie do firmy Pilkington w sprawie tylko jednego uszkodzonego pakietu szybowego.
    Do firmy Vetrex zostało wysłane odwołanie o ponowne rozpatrzenie tej reklamacji, ale wątpię, że będzie ona rozpatrzona pozytywnie.
    I tym to sposobem po 5 miesiącach od złożenia zamówienia, nadal mam uszkodzone okna i kto wie jak długo jeszcze będę na nie musiał patrzeć.
    Nie polecam firmy Vetrex, ze względu na zupełnie nie poważne podejście do klienta i braku jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemów związanych z uszkodzeniami na ich produktach.

    Jeżeli bierzecie pod uwagę kupno okien w tej firmie, to poważnie się zastanówcie.

  2. #182
    SYMPATYK FORUM (min. 10) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar RobsonC
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Gniezno
    Posty
    38

    Domyślnie

    Cześć

    Może nie jestem "nieszczęśliwym użytkownikiem" ale na pewno rozczarowanym. Również zamawiałem Okna Vetrex - V90+ w antracycie i po instalacji okazało się że mają nacięcia lub uszczerbki (odpryski) w profilu.

    Teraz uwaga - po zgłoszeniu do lokalnego przedstawiciela konieczności naprawy przybył serwisant z pisakiem w kolorze antracytu i po prostu próbował to zamaskować. Odprysk w profilu już się tak łatwo niestety nie da.

    Frustruje mnie to bo za okna zapłaciłem prawie 18 tys i trochę słabo że takie wpadki zdarzają się firmie, która podobno ma niemiecki certyfikat. Właśnie się zastanawiam czy zrobić zdjęcia i wysłać to do niemieckiej instytucji certyfikacyjnej. Może powinni wiedzieć jaką "jakość" firmują.
    Pozdrawiam
    Robert

  3. #183

    Domyślnie

    Ja do tej pory byłem zdecydowany na vetrex ale zaczynam sie zastanawiać... A podobno mieli mieć sprawny serwis....

  4. #184

    Domyślnie

    Ja montowałem okna w maju, V82. Do tej pory znalazłem tylko jedną małą rysę ale nie wiem czy ona powstawała podczas montażu czy produkcji. Ogólnie jestem zadowolony ale jeszcze nie mieszkam. Jedyne zastrzeżenie mam do firmy montującej że nie do końca dobrze ściągnęli wymiary okien. W większości okien piany PU mam ok. 25mm a to zdecydowanie za dużo.
    Pozdrawiam
    Projekt Nugat4, p.u. 150m2, Podłoga-14cm EPS100, ściany-20cm 0.031, strop-36cm EPS80, Okna: U=0,7-1,2, skosy betonowe - 22cm EPS, 100% podłogówki + 2 drabinki, WM Kinetic 250, GZ50-Immergas Victrix 12 TT

  5. #185
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    bwojtek

    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Posty
    5.311

    Domyślnie

    Cytat Napisał hektor80 Zobacz post
    Jedyne zastrzeżenie mam do firmy montującej że nie do końca dobrze ściągnęli wymiary okien. W większości okien piany PU mam ok. 25mm a to zdecydowanie za dużo.
    Pozdrawiam
    Okna są kolorowe? W takim razie 25mm to może być czasem za mało a nie za dużo! Na jakiej podstawie oceniasz, że to błąd pomiarów?

  6. #186
    SYMPATYK FORUM (min. 10) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar RobsonC
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Gniezno
    Posty
    38

    Domyślnie

    Cytat Napisał MD. Zobacz post
    Ja do tej pory byłem zdecydowany na vetrex ale zaczynam sie zastanawiać... A podobno mieli mieć sprawny serwis....
    Nie ma gwarancji że inne będą lepsze. To kwestia wewnętrznego przekonania.
    Kolega zainstalował okna innej firmy, (nie podaję jakiej żeby nic nie sugerować) również w pakiecie trzyszybowym i nie miał uszkodzeń.
    Pewnie kwestia jak się trafi.
    Przemyśl na spokojnie a gdybyś jednak poszedł w Vetrexa - podczas odbioru okien oglądaj centymetr po centymetrze.

    Pozdrawiam
    Robert

  7. #187

    Domyślnie

    Cytat Napisał bwojtek Zobacz post
    Okna są kolorowe? W takim razie 25mm to może być czasem za mało a nie za dużo! Na jakiej podstawie oceniasz, że to błąd pomiarów?
    Jednostronny kolor tzn od zew. wintchester od wew. białe. Gdzieś w instrukcji Vetrex czytałem że szczelina powinna mieć max 15mm. Przy 25mm tynkarze troche narzekali ze za dużo. Przy moim tynku tj Baumit 25MPI, max. grubość tynku to właśnie 25mm w jednej warstwie a do tego dochodzi jeszcze listwa przyokienna 6mm i robi się 31 mm tynku. Na szpaletach poziomych tj na górze okna kazali mi przykleić 2cm styro i zaciągnąć siatką i klejem. Dopiero na to poszedł tynk.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	szpalety.jpg
Wyświetleń:	139
Rozmiar:	85,4 KB
ID:	337796
    Ostatnio edytowane przez hektor80 ; 16-11-2015 o 14:31
    Projekt Nugat4, p.u. 150m2, Podłoga-14cm EPS100, ściany-20cm 0.031, strop-36cm EPS80, Okna: U=0,7-1,2, skosy betonowe - 22cm EPS, 100% podłogówki + 2 drabinki, WM Kinetic 250, GZ50-Immergas Victrix 12 TT

  8. #188
    OLIMP FORUM - oświecona góra rankingu... NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!
    bwojtek

    Zarejestrowany
    Jul 2006
    Posty
    5.311

    Domyślnie

    Cytat Napisał hektor80 Zobacz post
    Gdzieś w instrukcji Vetrex czytałem że szczelina powinna mieć max 15mm.
    Wejdź na www producenta i zapoznaj się z wytycznymi dotyczącymi montażu.

  9. #189
    REKORDZISTA FORUM (10 tysięcy postów!) NAJLEPSZY DORADCA NA TYM FORUM!!!NAJPOŻYTECZNIEJSZY FORUMOWICZ od ZAWSZEFORUMOWICZ WIELKI SERCEM
    finlandia

    Zarejestrowany
    Feb 2005
    Skąd
    Siedlce
    Kod pocztowy
    08-110
    Posty
    13.133

    Domyślnie

    Hektor,
    ja często też celowo robię luzy po 2cm. I wiem, że tynkarze będą marudzili.
    Ty pokazałeś zdjęcie nadproża: miewam przypadki, że między oknami są znaczne różnice poziomów. By zachować jedną linię okien montuję okna wg lasera, a wtedy wychodzi, że jedno okno ma luz 1cm, a kolejne obok - 2-3cm.
    To oczywiście da się przewidzieć przy zaawansowanych pomiarach, ale stwierdzenie takich błędów murarskich musiałoby się zakończyć zaleceniem wyprostowania otworów - a który Inwestor chce angażować znowu budowlańców?

    Ps. Finał takiego pomiaru będzie taki, że Inwestor się obruszy i zatrudni innego montażystę, który się słowem nie zająknie (bo pewnie nie będzie widział problemu). A to, że okna nie będą trzymały poziomu i w przypadku precyzyjnych wykończeń będzie to widać - to już inna sprawa.

  10. #190

    Domyślnie

    Cytat Napisał bwojtek Zobacz post
    Wejdź na www producenta i zapoznaj się z wytycznymi dotyczącymi montażu.
    Podstawowe wytyczne dotyczące montażu produktów Vetrex:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ScreenShot417.jpg
Wyświetleń:	82
Rozmiar:	99,8 KB
ID:	337832
    Projekt Nugat4, p.u. 150m2, Podłoga-14cm EPS100, ściany-20cm 0.031, strop-36cm EPS80, Okna: U=0,7-1,2, skosy betonowe - 22cm EPS, 100% podłogówki + 2 drabinki, WM Kinetic 250, GZ50-Immergas Victrix 12 TT

  11. #191
    ELITA FORUM (min. 1000)
    MMichal

    Zarejestrowany
    Mar 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Kod pocztowy
    86-005
    Posty
    2.623

    Domyślnie

    Witam

    Cytat Napisał hektor80 Zobacz post
    Podstawowe wytyczne dotyczące montażu produktów Vetrex:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ScreenShot417.jpg
Wyświetleń:	82
Rozmiar:	99,8 KB
ID:	337832
    hektor80 więc w czym problem ?? podajesz tabelę gdzie masz podane MINIMALNE luzy i jak to się ma niby do Twoich 25mm ? Wg mnie wszystko jest OK i zgodnie z zaleceniami. Szczelina maksymalna może wynikać np. z zaleceń producenta piany - z tego co pamiętam mówią o 30mm.

    Z doświadczenia wiem, że 10mm luzu to problemy z montażem w sensie wykonania go na naszych budowach o czym pisał już Finlandia.


    Pozdrawiam

  12. #192

    Domyślnie

    Cytat Napisał MMichal Zobacz post
    Witam



    hektor80 więc w czym problem ?? podajesz tabelę gdzie masz podane MINIMALNE luzy i jak to się ma niby do Twoich 25mm ? Wg mnie wszystko jest OK i zgodnie z zaleceniami. Szczelina maksymalna może wynikać np. z zaleceń producenta piany - z tego co pamiętam mówią o 30mm.

    Z doświadczenia wiem, że 10mm luzu to problemy z montażem w sensie wykonania go na naszych budowach o czym pisał już Finlandia.


    Pozdrawiam
    Fakt, nie wiem dlaczego ubzdurało mi się że to wartości maksymalne. U mnie ściany są równe więc spokojnie wystarczyło dać 15-20mm luzu. Ale skoro mówicie że 25-30mm to nie tragedia więc ok. Nie ma tematu. Dzięki
    Projekt Nugat4, p.u. 150m2, Podłoga-14cm EPS100, ściany-20cm 0.031, strop-36cm EPS80, Okna: U=0,7-1,2, skosy betonowe - 22cm EPS, 100% podłogówki + 2 drabinki, WM Kinetic 250, GZ50-Immergas Victrix 12 TT

  13. #193

    Domyślnie

    Cytat Napisał hektor80 Zobacz post
    Podstawowe wytyczne dotyczące montażu produktów Vetrex:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ScreenShot417.jpg
Wyświetleń:	82
Rozmiar:	99,8 KB
ID:	337832
    Jeżeli budujesz dwuwarstwowy mur i zakładasz wykonanie porządnego węgarka ze styropianu to z tabeli wynika, że luz minimalny dla większości okien to 10 mm.
    W teorii praktyka powinna się zgadzać z teorią, w praktyce tak nie jest.

    Dziennik budowy:
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...10#post4757510
    SILKA 24 + 20 cm Styro 0,040; Dach: folia Alum'X + 24 cm wełny ISOLIGHT + deskowanie i papa + Sun'X + ceramika SIRIUS 13 Rupp; Okna Salamander SL szyby u = 0,5; drzwi K&P + KMT; ogrzewanie podłogowe + wylewki anhydrytowe.

  14. #194
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    vetrex

    Zarejestrowany
    May 2012
    Skąd
    Tczew
    Kod pocztowy
    83-110
    Posty
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał E2015 Zobacz post
    Witam

    Jestem nieszczęśliwym użytkownikiem okien firmy Vetrex. Okna zamówiłem w połowie czerwca tego roku ( w sumie 11 sztuk ). Okna miały przyjechać maksymalnie do 5 tygodni, ale nie przyjechały. Po mojej interwencji okazało się, że są jakieś problemy z maszynami i będzie opóźnienie w dostawie. Po kolejnym tygodniu oczekiwania, okna wreszcie dotarły. Rozpoczął się montaż i tu się zaczął prawdziwy koszmar. Już na pierwszym oknie, jeszcze przed montażem instalator zauważył uszkodzenia na skrzydłach okna w postaci głębokich i szerokich na ok 5 mm rys, podobnych do nacięcia piłą. Po konsultacji firmy w której kupiłem okna z firmą Vetrex ustalono, żeby zamontować okna jeżeli nie ma uszkodzeń na ramach, ponieważ skrzydła są elementem łatwo wymiennym. Na wszystkie uszkodzenia kazano spisać raport reklamacyjny i wysłać do firmy Vetrex. Zaczął się montaż kolejnych okien. I niestety każde z nich było kolejnym bublem. Uszkodzenia o jakich pisałem pojawiły się jeszcze na 3 skrzydłach. W niektórych oknach uszkodzone były tylko listwy przyszybowe. Oprócz tego były liczne drobne rysy i wgłębienia ( bardzo nieestetyczne). A największym hitem była zamontowana w jednym z okien 4 kwaterowych zupełnie inna listewka ( profil) przyszybowa niż w pozostałych oknach. Większość okien jest 3 i 4 kwaterowych. Dodatkowo po umyciu okien okazało się , że w kilku pakietach szybowych znajdują się uszkodzenia w postaci zarysowań, wtrąceń oraz zabrudzeń wewnątrz pakietów szybowych. Dodatkowo do jedynego okna brązowego, dodano klamki i okucia w kolorze białym.
    Dnia 12 sierpnia wysłano do Vetrexu zbiorczy raport reklamacyjny. Uzbierało się tego 2 strony A4. Po miesiącu braku jakiejkolwiek reakcji Vetrexu na złożoną reklamację i po interwencji w tej sprawie firmy w której kupiłem okna skontaktował się ze mną serwisant firmy Vetrex, w celu ustalenia terminu oględzin uszkodzonych okien. Ponieważ byliśmy na wyjeździe, umówiliśmy się na kontakt telefoniczny za parę dni. Jednak kontakt ten nie nastąpił. Pan serwisant , po licznych interwencjach pojawił się dopiero 20 października. Pospisywał wszystkie uszkodzenia, to co mógł i dał radę naprawił na miejscu.
    Z niecierpliwością czekaliśmy na odpowiedź na naszą reklamacje od firmy Vetrex. I tu kolejna bardzo nieprzyjemna niespodzianka. Z całego szeregu uszkodzeń uznano tylko wymianę jednego skrzydła okiennego , na którym znajdowały się liczne wgłębienia i wymianę listewki przyszybowej , która miała inny profil. Oprócz tego firma Vetrex wysłała zapytanie do firmy Pilkington w sprawie tylko jednego uszkodzonego pakietu szybowego.
    Do firmy Vetrex zostało wysłane odwołanie o ponowne rozpatrzenie tej reklamacji, ale wątpię, że będzie ona rozpatrzona pozytywnie.
    I tym to sposobem po 5 miesiącach od złożenia zamówienia, nadal mam uszkodzone okna i kto wie jak długo jeszcze będę na nie musiał patrzeć.
    Nie polecam firmy Vetrex, ze względu na zupełnie nie poważne podejście do klienta i braku jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemów związanych z uszkodzeniami na ich produktach.

    Jeżeli bierzecie pod uwagę kupno okien w tej firmie, to poważnie się zastanówcie.
    Szanowny Kliencie,

    jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupu. Jeśli rozstrzygnięcie reklamacji nie jest dla Pana satysfakcjonujące – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 692 24 66.

    Z poważaniem,
    Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.
    Ostatnio edytowane przez vetrex ; 17-11-2015 o 10:36

  15. #195
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    vetrex

    Zarejestrowany
    May 2012
    Skąd
    Tczew
    Kod pocztowy
    83-110
    Posty
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał RobsonC Zobacz post
    Cześć

    Może nie jestem "nieszczęśliwym użytkownikiem" ale na pewno rozczarowanym. Również zamawiałem Okna Vetrex - V90+ w antracycie i po instalacji okazało się że mają nacięcia lub uszczerbki (odpryski) w profilu.

    Teraz uwaga - po zgłoszeniu do lokalnego przedstawiciela konieczności naprawy przybył serwisant z pisakiem w kolorze antracytu i po prostu próbował to zamaskować. Odprysk w profilu już się tak łatwo niestety nie da.

    Frustruje mnie to bo za okna zapłaciłem prawie 18 tys i trochę słabo że takie wpadki zdarzają się firmie, która podobno ma niemiecki certyfikat. Właśnie się zastanawiam czy zrobić zdjęcia i wysłać to do niemieckiej instytucji certyfikacyjnej. Może powinni wiedzieć jaką "jakość" firmują.
    Szanowny Kliencie,

    korekta, której dokonał nasz serwisant jest powszechnie stosowaną przez różnych producentów metodą maskowania uszkodzeń. Okna, które trafiły do Pańskiej inwestycji spełniają wszystkie normy branżowe. Jeśli ma Pan zastrzeżenia dotyczące jakości stolarki lub serwisu Vetrex - uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 58 692 24 66.

    Z poważaniem,
    Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.

  16. #196
    SYMPATYK FORUM (min. 10) FORUMOWICZ WIELKI SERCEM Avatar RobsonC
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Gniezno
    Posty
    38

    Domyślnie

    Panie Marcinie

    Nic tak nie podnosi ciśnienia jak niepotrzebna buta i wiara w normy branżowe.
    Skoro jednak zdecydował się Pan zająć opinię to z przyjemnością przeczytam która z norm branżowych dopuszcza cięcia długości 30 cm na profilu antracytowym (czyli do białego rdzenia). Proszę o wyjaśnienie i wskazanie konkretnego aktu normatywnego.
    Pozdrawiam
    Robert

  17. #197
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    jaca509

    Zarejestrowany
    Jul 2013
    Skąd
    Darmstadt
    Kod pocztowy
    64-297
    Posty
    92

    Domyślnie

    Cytat Napisał RobsonC Zobacz post

    cięcia długości 30 cm na profilu antracytowym (czyli do białego rdzenia).
    masz moze jakies zdjecia na powierdzenie twoich slow.

    Jak ich znam, a bedzie juz z 6 lat, to takie babole im sie nigdy nie zdarzaly, byl przypadek przesuwania dostawy ze wzgledu na wady zgrzewow, ale nigdy cos takiego

  18. #198

    Domyślnie

    Cytat Napisał E2015 Zobacz post
    Witam

    Jestem nieszczęśliwym użytkownikiem okien firmy Vetrex. Okna zamówiłem w połowie czerwca tego roku ( w sumie 11 sztuk ). Okna miały przyjechać maksymalnie do 5 tygodni, ale nie przyjechały. Po mojej interwencji okazało się, że są jakieś problemy z maszynami i będzie opóźnienie w dostawie. Po kolejnym tygodniu oczekiwania, okna wreszcie dotarły. Rozpoczął się montaż i tu się zaczął prawdziwy koszmar. Już na pierwszym oknie, jeszcze przed montażem instalator zauważył uszkodzenia na skrzydłach okna w postaci głębokich i szerokich na ok 5 mm rys, podobnych do nacięcia piłą. Po konsultacji firmy w której kupiłem okna z firmą Vetrex ustalono, żeby zamontować okna jeżeli nie ma uszkodzeń na ramach, ponieważ skrzydła są elementem łatwo wymiennym. Na wszystkie uszkodzenia kazano spisać raport reklamacyjny i wysłać do firmy Vetrex. Zaczął się montaż kolejnych okien. I niestety każde z nich było kolejnym bublem. Uszkodzenia o jakich pisałem pojawiły się jeszcze na 3 skrzydłach. W niektórych oknach uszkodzone były tylko listwy przyszybowe. Oprócz tego były liczne drobne rysy i wgłębienia ( bardzo nieestetyczne). A największym hitem była zamontowana w jednym z okien 4 kwaterowych zupełnie inna listewka ( profil) przyszybowa niż w pozostałych oknach. Większość okien jest 3 i 4 kwaterowych. Dodatkowo po umyciu okien okazało się , że w kilku pakietach szybowych znajdują się uszkodzenia w postaci zarysowań, wtrąceń oraz zabrudzeń wewnątrz pakietów szybowych. Dodatkowo do jedynego okna brązowego, dodano klamki i okucia w kolorze białym.
    Dnia 12 sierpnia wysłano do Vetrexu zbiorczy raport reklamacyjny. Uzbierało się tego 2 strony A4. Po miesiącu braku jakiejkolwiek reakcji Vetrexu na złożoną reklamację i po interwencji w tej sprawie firmy w której kupiłem okna skontaktował się ze mną serwisant firmy Vetrex, w celu ustalenia terminu oględzin uszkodzonych okien. Ponieważ byliśmy na wyjeździe, umówiliśmy się na kontakt telefoniczny za parę dni. Jednak kontakt ten nie nastąpił. Pan serwisant , po licznych interwencjach pojawił się dopiero 20 października. Pospisywał wszystkie uszkodzenia, to co mógł i dał radę naprawił na miejscu.
    Z niecierpliwością czekaliśmy na odpowiedź na naszą reklamacje od firmy Vetrex. I tu kolejna bardzo nieprzyjemna niespodzianka. Z całego szeregu uszkodzeń uznano tylko wymianę jednego skrzydła okiennego , na którym znajdowały się liczne wgłębienia i wymianę listewki przyszybowej , która miała inny profil. Oprócz tego firma Vetrex wysłała zapytanie do firmy Pilkington w sprawie tylko jednego uszkodzonego pakietu szybowego.
    Do firmy Vetrex zostało wysłane odwołanie o ponowne rozpatrzenie tej reklamacji, ale wątpię, że będzie ona rozpatrzona pozytywnie.
    I tym to sposobem po 5 miesiącach od złożenia zamówienia, nadal mam uszkodzone okna i kto wie jak długo jeszcze będę na nie musiał patrzeć.
    Nie polecam firmy Vetrex, ze względu na zupełnie nie poważne podejście do klienta i braku jakiejkolwiek chęci rozwiązania problemów związanych z uszkodzeniami na ich produktach.

    Jeżeli bierzecie pod uwagę kupno okien w tej firmie, to poważnie się zastanówcie.
    Zgadzam się z opinią w 100 % za podejście tej firmy do klienta. Moja reklamacja w tej firmie trwa już ponad cztery lata , sprawa skończy się w sądzie, pozew już jest napisany.

  19. #199
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    vetrex

    Zarejestrowany
    May 2012
    Skąd
    Tczew
    Kod pocztowy
    83-110
    Posty
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał RobsonC Zobacz post
    Panie Marcinie

    Nic tak nie podnosi ciśnienia jak niepotrzebna buta i wiara w normy branżowe.
    Skoro jednak zdecydował się Pan zająć opinię to z przyjemnością przeczytam która z norm branżowych dopuszcza cięcia długości 30 cm na profilu antracytowym (czyli do białego rdzenia). Proszę o wyjaśnienie i wskazanie konkretnego aktu normatywnego.
    Szanowny Panie Robercie,

    jest nam przykro, że odniósł Pan takie wrażenie. Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu wszystkich przypadków, w których okna nie spełniają oczekiwań Nabywcy - dlatego uprzejmie prosimy o kontakt pod wskazanym numerem telefonu.

    Z poważaniem,

    Marcin Michalski, Kierownik Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Technicznego, Vetrex.

  20. #200

    Domyślnie

    Jeżeli tak to wyglada ze mam dostać porysowane ramy które zostaną korektorem poprawione gdy okna z roletami bedą mnie kosztowały kilkadziesiąt tysięcy to dziękuje bardzo za takie okna!

Strona 10 z 18

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony