dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Strona 12 z 13
Pokaż wyniki od 221 do 240 z 254
  1. #221

    Domyślnie

    Cytat Napisał CNC_POMPY_CIEPLA Zobacz post
    Gdyby było po co przyjechać to by oczywiście ktoś przyjechał. w sezonie 2017/2018 mieliśmy awarię pompy w Tarnowie, to dla nas 2 koniec polski i byliśmy tam poniżej 28h od zgłoszenia. W kwestii serwisu działamy bardzo szybko. U tego Pana nie było po co jechać bo wyleciało jednorazowo z zaworu 1-2L wody co się nie powtórzyło a przyczyna była znana i działanie było prawidłowe. Tak działa zawór bezpieczeństwa.

    Tutaj głównym problemem u tego klienta było to że nikt do niego nie przyjechał na godzinę 7 na przegląd i jak pisałem nie wszystkie życzenia klientów możemy spełnić.
    to mogę zrozumieć, jako inwestor biorę firmę z 2 strony PL na serwis mogę poczekać dłużej niż biorąc kogoś z okolic
    co do godz. 7 to zapewne nawet serwisant mając 10 km by się na 7 nie zjawił ;P

  2. #222

    Domyślnie

    O czym tu pisać nawet miejscowy serwis nie zjawia się na pstryknięcie ,{chyba że pan Józek z naprzeciwka } jeśli jest awaria w najlepszym przypadku za kilka godzin , jeśli temat można ogarnąć na telefon to normalka że tak się robi , każda duża firma ma pod opieką kilku dzięsięciu klientów , każda awaria generuje czas i przesunięcie umówionych wcześniej spraw ... więc jeśli jadę do awarii to ktoś musi poczekać i też jest nie zadowolony , tak to działa i trzeba być tego świadomym
    Dom parterowy 134m2 plus 45m2 nieogrzewany garaż kubatura 436m3 , ławy , BK ,ocieplenie ścian 20cm grafit , podłoga 18cm Pir thermano wylewka anhydryt ,antresola 25cm piana Pir , styrych wentylowany , strop monolit ocieplenie stropu 35cm styro plus 15 cm wylewka styrobetonowa okna 3szybowe oknoplast , podłogówka po całości , OZC 60kwh/m2/rok , Reku Wolf CWL 400 , Pompa ciepła PW Daikin Altherma 7,5 kw klimatyzatory salon 5,5kw , sypialnia 2,5kw

  3. #223
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    quescik1337

    Zarejestrowany
    Feb 2017
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-044
    Posty
    10

    Domyślnie

    QUOTE=CNC_POMPY_CIEPLA
    No dobra teraz moja kolej.
    Drogi Panie z tego co rozumiem Pana największym problemem jest to że moja firma pracuje od godziny Biuro od 9-17, a ekipy montażowe od 8? tak?
    Umawiał się Pan z biurem że chciałby Pan przegląd na godzinę 7, i dostał Pan informację że postaramy się ale nikt się nie zjawił, no bo nie było to jednak możliwe.
    To jest nieprawda, dostałem informację że pracujecie od 7 i że będziecie a nie postaracie się.
    Niestety nie wszystkie prośby klientów jesteśmy w stanie spełnić Pana była jedną z nich.
    Jeszcze raz powtarzam to nie była moja prośba co najwyżej propozycja która została pozytywnie zaakceptowana z potwierdzeniem że instalatorzy pracują od godziny 7.
    Taka tylko uwaga czy pomyślał Pan że żeby dojechać do Pana na 7 tak jak Panu pasowało to trzeba wstać pewnie około 5:30. Nie jeździmy na przeglądy które zresztą klient zażyczy sobie 2 miesiące przed czasem na włączonych sygnałach.
    Proszę Pana ja jestem klientem Pan jest właścicielem firmy to ja przed umawianiem się z klientem mam wiedzieć o której muszą Państwa ludzie wstać żeby być o 7? Ja muszę wstać o 6, zrobić dziecku (6mc) mleko, posiedzieć z nim bo wracam jak już śpi ja Pana obarczam swoimi problemami? To niech Pan kwestie firmowe i zarządzanie pozostawi w ramach własnej firmy. Przecież ja nie wymusiłem tylko zaproponowałem 7 i dostałem potwierdzenie tej godziny.
    Na włączonych sygnałach reagujemy na sytuacje awaryjne takie jak miała np. miejsce u Pana 21.grudnia 2017 gdy wystąpił u Pana problem i wtedy o godzinie 21:57 rozmawialiśmy i tłumaczyłem Panu jak poradzić sobie z problemem.
    Jak Pan już zdążył napisać był Pan świadom że problem wystąpi i że to klasyczna sytuacja, to nie Pan musiał ze mną rozmawiać o 21:57 tylko ja z Panem przez Pana świadomy błąd, ja za usługę poprawnego montażu zapłaciłem Pan mnie za spędzony czas przy pompie nie.
    Ale tego już Pan nie pamięta, a przecież to było poza godzinami mojej pracy i mogłem mieć to gdzieś, ale tak nie postępujemy z klientami.
    To tak jakby Pan narzekał na to że źle coś zrobił, ja to poprawiałem za co Panu zapłaciłem i ja jeszcze jestem winny bo Pan był po godzinach pracy ?
    Z resztą z biura też został Pan informację że zamiast o 7 może być ktoś u Pana o 11 ale to już Panu nie pasowało, ale mamy na ten przegląd kolejne 2 miesiące.
    I uważa Pan, że umawiając się na 7 a telefon z biura mieć po 8 o tym że jednak może być o 11 jest ok? Piszę Pan że biuro pracuje od 9 a to o której klient który czeka na was BEZ ŻADNEJ informacji to co? Informowanie na forum braku sensu przeglądu 2 miesiące przed terminem a nie klienta który dzwoni i chce się umówić na ten bezsensowny przegląd też jest ok?
    A to kiedy Pana informował też było poza godzinami pracy mojego pracownika, który o 8 się z Panem kontaktował a przecież pracuje od 9:00. No i jeszcze dostanie za to premie. Bo doceniam takie zaangażowanie pracowników.
    W końcu poinformował o 8 że ekipy nie będzie o 7 w sumie premia się należy!

    Wracając jeszcze do Pana problemu odpalaliśmy Panu pompę w grudniu, gdzie podłoga była zimna i woda w niej też a co za tym idzie woda ma mała objętość, jak zaczęła się podgrzewać to zwiększyła objętość i po przekroczeniu 3 bar wyleciała. Przypadek normalny.

    Przypadek normalny zostawić klienta, z problemem który się pojawi nie no super sprawa

    Jak Pan się obrażał za ten brak wizyty o godzinie 7, to zapomniał Pan też że ustaliliśmy sobie termin montażu na grudzień w zakresie tylko 5 dni, i tam też dotrzymaliśmy terminu co do dnia? Dlatego raczej nie tak źle z moją punktualnością.

    Szkoda że w trakcie umawiania, nie można było powiedzieć tego klientowi, ja się dowiedziałem tylko że ekipa ma montaż w okolicy i podjadą to może przyczyna braku informacji o tym bezsensownym przeglądzie. Czyli podsumowując jak macie rok do przeglądu i mówicie się z klientem 2 miesiące wcześniej to nie dzwonicie że nie uda wam się przegląd tylko jak się trafi to się trafi?

    Ale wracając do przeglądu od mojej pracownicy wiem że zmarnowana Pana godzina pracy to 250zł bo tak Pan jej przekazał, ale niestety muszę powiedzieć że mimo to nie będę w stanie wykonać następnego przeglądu Panu gratis.

    Ten problem którego Pan nie widzi czyli umawianie się i brak informacji że nikt nie przyjedzie to stracony czas, Pana firma w tym momencie pracowała w innym miejscu - tej straty nie odczuje, ja jednak tak.
    Ostatnio edytowane przez quescik1337 ; 15-10-2018 o 10:45

  4. #224
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    quescik1337

    Zarejestrowany
    Feb 2017
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-044
    Posty
    10

    Domyślnie

    I jeszcze jedna odpowiedź do wszystkich. Wygląda to tak jakbym ja wymusił godzinę 7 o jakoby to był termin natychmiastowy i jedyny, godzina tutaj nie gra ŻADNEJ roli tak samo jak fakt że nie potrzebowałem tego przeglądu natychmiastowo (w końcu tydzień wcześniej zrezygnowałem z możliwości wykonania przeglądu bo nie miałem możliwości pojawić się o proponowanej godzinie). Finałem całej sprawy dotyczącej przeglądu jest fakt umówienia się i BRAK informacji tz. telefonu że ten przegląd się nie odbędzie bo komuś coś wypadło. Nie wiem może wiele osób ma częste doświadczenia z umawianiem na konkretną godzinę i pozostaje wystawionym. Ja przy swoim trybie pracy nie mam takiej możliwości, pod taką wizytę muszę ustalić cały dzień (czasami kilka dni) i nie byłoby ŻADNEGO problemu jeżeli ktoś poinformował mnie że ekipy nie będzie - głupi jeden telefon oczywiście przed umówioną godzina, a nie godzinę po Jeżeli biuro pracuje od 9. To niech instalator otrzyma mój nr telefonu i zadzwoni.

  5. #225
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    quescik1337

    Zarejestrowany
    Feb 2017
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-044
    Posty
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał CNC_POMPY_CIEPLA Zobacz post
    Gdyby było po co przyjechać to by oczywiście ktoś przyjechał. w sezonie 2017/2018 mieliśmy awarię pompy w Tarnowie, to dla nas 2 koniec polski i byliśmy tam poniżej 28h od zgłoszenia. W kwestii serwisu działamy bardzo szybko. U tego Pana nie było po co jechać bo wyleciało jednorazowo z zaworu 1-2L wody co się nie powtórzyło a przyczyna była znana i działanie było prawidłowe. Tak działa zawór bezpieczeństwa.

    Tutaj głównym problemem u tego klienta było to że nikt do niego nie przyjechał na godzinę 7 na przegląd i jak pisałem nie wszystkie życzenia klientów możemy spełnić.
    Proszę Pana,

    otrzymuje telefon od firmy budowlanej że w kotłowni leci woda, podstawili wiadro jak jestem na budowie po 17- podobno wywali 3 wiaderka wody. Zapełniałem za pierwszym razem układ przez 3-4 h z odpowietrzeniem + później jeszcze kilka razy bo ciśnienie spadało co wg. mojej amatorskiej wiedzy świadczyło o moim złym odpowietrzeniu (z mojej strony). Pana zdaniem to 1-2 litry wody?
    Ostatnio edytowane przez quescik1337 ; 15-10-2018 o 11:48

  6. #226
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    quescik1337

    Zarejestrowany
    Feb 2017
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-044
    Posty
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał creative_21 Zobacz post
    o ile z godziną serwisu mogę się jak najbardziej zgodzić bo sam bym nie wstał o 5 żeby być u kogoś na 7 chyba że za ekstra kasę ( do kotła węglowego czy gazowego też od razu nikt nie przyjedzie czasami też trzeba czekać z 2 3 dni)
    o tyle cieknąca woda po instalacji jakiegokolwiek źródła ciepła by mnie wkurzyła bo płace xx pieniedzy i chce miec to zrobione nie muszę się na tym znać bo znam się na czymś innym i mogę być przysłowiową blondynka z tej dziedziny tym bardziej że PC uchodzą za bezobsługowe nie powinno mnie interesować że gdzieś wycieknie woda w takim przypadku serwisant powinien dojechać na swój koszt i to zrobić oczywiście w normalnych godzinach ( jezeli oczywiście zakres wycieku wody był zwiazany z montażem PC )
    Panie creative_21 to proszę mi powiedzieć czy jeżeli Pan by nie wstał na 5 żeby byś u kogoś o 7 to umówiłby się Pan na przegląd o 7 a później nie zadzwonił, że się on nie odbędzie? Jeszcze raz powtarzam, ja nie wymusiłem tej godziny tylko zaproponowałem co zostało zaakceptowane po drugiej stronie bez ŻADNEJ informacji zwrotnej o tym że panowie normalnie pracują od 8 nie od 7, że muszą wstać o 5:30 i że to jest problem, wręcz odwrotnie usłuyszałem, że pracują od 7 i że będą o tej godzinie. Jeszcze raz proszę szukać puenty w całej sprawie, godzina czy to 7, 10, 21, 3 rano nie ma znaczenia ma znaczenie że ktoś się o tej godzinie się "umówił" co oznacza że potwierdza że może się pojawić, a przede wszystkim jeżeli się nie zjawi poinformować wcześniej, że jednak coś wypadło... Widzę, że dla wielu kluczem problemu jest 7:00 rano.

  7. #227
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar CNC_POMPY_CIEPLA
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skąd
    CAŁA POLSKA - Starogard Gdański
    Kod pocztowy
    83-200
    Posty
    1.545
    Pompy Ciepła dla wymagających Pompy Ciepła w najlepszych cenach z montażem na terenie całej Polski www.cncpompyciepla.pl Starogard Gdański, Al. Armii Krajowej 14

    Domyślnie

    Wałkowanie tego tematu nie ma sensu, jak widać błąd komunikacji, Pan mówi że miał potwierdzone godzinę 7, ja mam informację że nie.
    Rozwiązać tego sporu się nie da, jeżeli faktycznie tak było to bardzo mi przykro.
    W sprawie następnego terminu najlepiej będzie umówić się meilowo.
    Co do wody to dostałem w między czasie informację na priv od jednego klienta że też miał taki problem z wodą, dlatego dla wszystkich którzy będą mieli problem z wodą lecącą z zaworu jest to najczęściej problem z zabrudzoną uszczelką w zaworze.
    Wtedy należy zrobić czynność tak jak na filmie:

    czyli przepłukać zawór, w którym mogła pojawić się jakaś nieczystość.
    Sprzedaż i instalacja pomp ciepła wszystkich marek: /Panasonic /Mitsubishi /Daikin /Villant
    Instalacje
    www.fb.com/CNCPompyCiepla
    Mapa Instalacji
    https://www.google.com/maps/d/viewer...98&usp=sharing
    Adres
    Al. Armii Krajowej 14, 83-200 Starogard Gdański
    Kontakt
    [email protected] 501952301
    Aukcje
    https://allegro.pl/uzytkownik/cncPompyCiepla - Panasonic, Mitsubishi, LG, oraz klimatyzacja

  8. #228

    Domyślnie

    Cytat Napisał quescik1337 Zobacz post
    Panie creative_21 to proszę mi powiedzieć czy jeżeli Pan by nie wstał na 5 żeby byś u kogoś o 7 to umówiłby się Pan na przegląd o 7 a później nie zadzwonił, że się on nie odbędzie? Jeszcze raz powtarzam, ja nie wymusiłem tej godziny tylko zaproponowałem co zostało zaakceptowane po drugiej stronie bez ŻADNEJ informacji zwrotnej o tym że panowie normalnie pracują od 8 nie od 7, że muszą wstać o 5:30 i że to jest problem, wręcz odwrotnie usłuyszałem, że pracują od 7 i że będą o tej godzinie. Jeszcze raz proszę szukać puenty w całej sprawie, godzina czy to 7, 10, 21, 3 rano nie ma znaczenia ma znaczenie że ktoś się o tej godzinie się "umówił" co oznacza że potwierdza że może się pojawić, a przede wszystkim jeżeli się nie zjawi poinformować wcześniej, że jednak coś wypadło... Widzę, że dla wielu kluczem problemu jest 7:00 rano.
    masz rację - zrozumiałem że to Ty wymusiłeś tą godzinę ( jakby się miał nie odbyć zadzwonił bym dzień wcześniej )

  9. #229
    FORUMOWICZ to brzmi dumnie (min. 100)
    KromaXXL

    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Skąd
    Kraków
    Posty
    119

    Domyślnie

    O CNC:

    Ja za to z czystym sumieniem mogę polecić CNC.... cala Polskę mieli do przejechania do mnie na montaż, fachowa obsługa, chłopaki pomogli mi też naprawic szczelność przy rozdzielaczach podłogówki a nie musieli. Pompa okazała się jednak z jakaś wada fabryczna i wyskakiwal błąd napięcia na sprężarce i pompa przestawała chodzić. Zgłosiłem sprawę. Po kilku dniach CNC było już u mnie z nowa plyta główną i całą jednostką zewnętrzną na pace jakby wymiana płyty nie pomogła. Na szczęście po sprawnej wymianie płyty jak ręka odjął, ale zastawiam się czy jakbym brał pompę z jakiejś malej firmy co głównie kopciuchy montuje a pompy 3 rocznie to czy byłaby możliwa wymiana jednostki zewnętrznej tak szybko. Tutaj byli w pełnej gotowości. POLECAM
    Dom w Wisteriach G2. Porotherm 25cm + 20cm grafit 0,32; styropian na fundament 18cm; Podłoga na gruncie styropian 19cm/wylewka 10cm/płytki; strop 8cm styropian/7cm wylewka/panele; Ocieplenie poddasza QuadFoam 500 33cm (strych 16cm); 100% podłogówka co 10 cm (garaż co 15cm); Powietrzna pompa ciepła Panasonic T-cap 9kw 1f; bojler 300l; Rekuperator Airpack home 400v; Okna v82; Rolety Selve radiowe; brama garażowa Wiśniowski Unitherm (4750x2375); drzwi Wikęd optimum, Oczyszczalnia biologiczna ZBS-6C

  10. #230

    Domyślnie

    Cytat Napisał KromaXXL Zobacz post
    O CNC:

    Ja za to z czystym sumieniem mogę polecić CNC.... cala Polskę mieli do przejechania do mnie na montaż, fachowa obsługa, chłopaki pomogli mi też naprawic szczelność przy rozdzielaczach podłogówki a nie musieli. Pompa okazała się jednak z jakaś wada fabryczna i wyskakiwal błąd napięcia na sprężarce i pompa przestawała chodzić. Zgłosiłem sprawę. Po kilku dniach CNC było już u mnie z nowa plyta główną i całą jednostką zewnętrzną na pace jakby wymiana płyty nie pomogła. Na szczęście po sprawnej wymianie płyty jak ręka odjął, ale zastawiam się czy jakbym brał pompę z jakiejś malej firmy co głównie kopciuchy montuje a pompy 3 rocznie to czy byłaby możliwa wymiana jednostki zewnętrznej tak szybko. Tutaj byli w pełnej gotowości. POLECAM
    a nie działa wtedy rękojmia mogli całą PC na nową wymienić
    tak żartuję

  11. #231

    Domyślnie

    Takie dwa pytania od niefachowca...
    1. Skoro to normalne, że przy uruchamianiu instalacji przy 8 stopniach "wywala" wodę to pewnie przy uruchamianiu przy 20 stopniach też "wywali" ale przy wyższej temperaturze? Wg mnie tłumaczenie do d..y
    2. Jeżeli "wywalanie wody" w Panasonicu jest tak powszechne to dlaczego tak doświadczony instalator nie podłącza wylotu zaworu bezpieczeństwa do kanalizacji tylko pozwala na zalewanie kotłowni?
    Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.

  12. #232

    Domyślnie

    Patrzę,że ten nowy Panasonic to tylko więcej problemów.Lepiej chyba dopłacić i wziąć Mitsubishi .

  13. #233
    SYMPATYK FORUM (min. 10)
    quescik1337

    Zarejestrowany
    Feb 2017
    Skąd
    Łódź
    Kod pocztowy
    94-044
    Posty
    10

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek231984 Zobacz post
    Patrzę,że ten nowy Panasonic to tylko więcej problemów.Lepiej chyba dopłacić i wziąć Mitsubishi .
    Od momentu zalania wodą po sytuacji o której pisałem wyżej nie mam z nim żadnych problemów.

  14. #234
    DOMOWNIK FORUM (min. 500)
    oberwatorPC

    Zarejestrowany
    Mar 2013
    Skąd
    Warszwa
    Kod pocztowy
    00-000
    Posty
    887

    Domyślnie

    plastic is fantastic !!

  15. #235

    Domyślnie

    Wątek zszedł w "niewygodną" stronę to CNC przestał się udzielać
    Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.

  16. #236
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar CNC_POMPY_CIEPLA
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skąd
    CAŁA POLSKA - Starogard Gdański
    Kod pocztowy
    83-200
    Posty
    1.545
    Pompy Ciepła dla wymagających Pompy Ciepła w najlepszych cenach z montażem na terenie całej Polski www.cncpompyciepla.pl Starogard Gdański, Al. Armii Krajowej 14

    Domyślnie

    Cytat Napisał chcialbympompe Zobacz post
    Wątek zszedł w "niewygodną" stronę to CNC przestał się udzielać
    Oj, czepiasz się po prostu czasu brak.
    Odpowiadając na Twoje pytanie, woda może lecieć z 2 powodów
    pierwszy to za duże ciśnienie w instalacji, a tak się dzieje gdy temperatura podczas jest uruchomienia jest niska a woda w instalację jest wlana "pod korek"
    Wtedy powiększająca się woda wylatuje, zaworem bezpieczeństwa taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko bo zazwyczaj to co się powiększy jest zamieniane na to co uleci przez odpowietrzniki.
    Druga opcja jest wtedy kiedy zawór bezpieczeństwa upuści wodę bo coś go przyblokuje, i wtedy trzeba zrobić tak jak na filmie który wrzuciłem.
    Czyli przepłukać zawór ciśnieniem wody.
    Sprzedaż i instalacja pomp ciepła wszystkich marek: /Panasonic /Mitsubishi /Daikin /Villant
    Instalacje
    www.fb.com/CNCPompyCiepla
    Mapa Instalacji
    https://www.google.com/maps/d/viewer...98&usp=sharing
    Adres
    Al. Armii Krajowej 14, 83-200 Starogard Gdański
    Kontakt
    [email protected] 501952301
    Aukcje
    https://allegro.pl/uzytkownik/cncPompyCiepla - Panasonic, Mitsubishi, LG, oraz klimatyzacja

  17. #237

    Domyślnie

    Cytat Napisał CNC_POMPY_CIEPLA Zobacz post
    Oj, czepiasz się po prostu czasu brak.
    Odpowiadając na Twoje pytanie, woda może lecieć z 2 powodów
    pierwszy to za duże ciśnienie w instalacji, a tak się dzieje gdy temperatura podczas jest uruchomienia jest niska a woda w instalację jest wlana "pod korek"
    Wtedy powiększająca się woda wylatuje, zaworem bezpieczeństwa taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko bo zazwyczaj to co się powiększy jest zamieniane na to co uleci przez odpowietrzniki.
    Druga opcja jest wtedy kiedy zawór bezpieczeństwa upuści wodę bo coś go przyblokuje, i wtedy trzeba zrobić tak jak na filmie który wrzuciłem.
    Czyli przepłukać zawór ciśnieniem wody.
    Co oznacza "niska temperatura"? Przecież można grzać do 30 stopni ale też do 50 jak będzie na prawdę zimno!
    Wg mnie sprawne naczynie przeponowe nie powinno dopuścić do "wywalenia wody" niezależne od temperatury,
    Padło więc pytanie o ciśnienie wstępne... To jak z nim?

    No i dlaczego nie podłączasz "przelewu" do kanalizacji?
    Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.

  18. #238
    ELITA FORUM (min. 1000) Avatar CNC_POMPY_CIEPLA
    Zarejestrowany
    May 2016
    Skąd
    CAŁA POLSKA - Starogard Gdański
    Kod pocztowy
    83-200
    Posty
    1.545
    Pompy Ciepła dla wymagających Pompy Ciepła w najlepszych cenach z montażem na terenie całej Polski www.cncpompyciepla.pl Starogard Gdański, Al. Armii Krajowej 14

    Domyślnie

    Cytat Napisał chcialbympompe Zobacz post
    Co oznacza "niska temperatura"? Przecież można grzać do 30 stopni ale też do 50 jak będzie na prawdę zimno!
    Wg mnie sprawne naczynie przeponowe nie powinno dopuścić do "wywalenia wody" niezależne od temperatury,
    Padło więc pytanie o ciśnienie wstępne... To jak z nim?

    No i dlaczego nie podłączasz "przelewu" do kanalizacji?
    Podłogówkę grzejesz w temperaturze od 20- 35C czyli różnica w C to 15C, a nie 8 do 45C, takie było by poza zakresem.
    Odpływ podłącza sie do kanalizy jak pompa działa w chłodzeniu poniżej punktu rosy.
    Sprzedaż i instalacja pomp ciepła wszystkich marek: /Panasonic /Mitsubishi /Daikin /Villant
    Instalacje
    www.fb.com/CNCPompyCiepla
    Mapa Instalacji
    https://www.google.com/maps/d/viewer...98&usp=sharing
    Adres
    Al. Armii Krajowej 14, 83-200 Starogard Gdański
    Kontakt
    [email protected] 501952301
    Aukcje
    https://allegro.pl/uzytkownik/cncPompyCiepla - Panasonic, Mitsubishi, LG, oraz klimatyzacja

  19. #239
    Lider FORUM (min. 2800)
    fachman19

    Zarejestrowany
    Nov 2013
    Skąd
    warszawa
    Kod pocztowy
    03-641
    Posty
    3.192

    Domyślnie

    Woda z zaworu bezpieczeństwa może cieknąć tez jeżeli
    - wadliwe jest naczynie wyrównawcze,
    -złe jest ciśnienie w naczyniu wyrównawczym (np za wysokie)
    -zbyt duża ilośc wody w układzie ,
    -nieszczelny zawór dopuszczania wody ( powinny być dwa połączone wężykiem)

  20. #240

    Domyślnie

    Cytat Napisał CNC_POMPY_CIEPLA Zobacz post
    Podłogówkę grzejesz w temperaturze od 20- 35C czyli różnica w C to 15C, a nie 8 do 45C, takie było by poza zakresem.
    Odpływ podłącza sie do kanalizy jak pompa działa w chłodzeniu poniżej punktu rosy.
    Czyli skoro moja PC może (teoretycznie) grzać do 65 stopni to zawsze wywali wodę... Dziwne a właściwie po raz kolejny po prostu mijasz się z prawdą.

    A to co napisałeś o tym punkcie rosy to chyba żart (raczej brak wiedzy)? Co ma punkt rosy do otwierania się zaworu bezpieczeństwa?

    Co ale skoro sam wszedłeś na ten temat to mam takie "dziwne" pytanie... Jeżeli wg ciebie w tym przypadku winowajcą była zbyt niska temperatura wody w obiegu podczas uruchamiania (przyjmijmy 8 stopni) to co będzie w przypadku aktywnej funkcji chłodzenia??? Po przejściu z trybu chłodzenia (pewnie około tych 8 stopni albo nawet mniej) na podgrzewanie CWU wg twojej teorii zawór bezpieczeństwa na bank "wywali wodę". No i co wtedy? Co kilka godzin użytkownik będzie uzupełniał wodę w układzie?

    Może po prostu zamiast brnąć trzeba przyznać się do błędu?
    Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.

Strona 12 z 13

Tagi dla tego tematu

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest aktywny(e)
  • Emotikonyaktywny(e)
  • [IMG] kod jest aktywny(e)
  • [VIDEO] code is aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony