Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychO czym tu pisać nawet miejscowy serwis nie zjawia się na pstryknięcie ,{chyba że pan Józek z naprzeciwka } jeśli jest awaria w najlepszym przypadku za kilka godzin , jeśli temat można ogarnąć na telefon to normalka że tak się robi , każda duża firma ma pod opieką kilku dzięsięciu klientów , każda awaria generuje czas i przesunięcie umówionych wcześniej spraw ... więc jeśli jadę do awarii to ktoś musi poczekać i też jest nie zadowolony , tak to działa i trzeba być tego świadomym
Dom parterowy 134m2 plus 45m2 nieogrzewany garaż kubatura 436m3 , ławy , BK ,ocieplenie ścian 20cm grafit , podłoga 18cm Pir thermano wylewka anhydryt ,antresola 25cm piana Pir , styrych wentylowany , strop monolit ocieplenie stropu 35cm styro plus 15 cm wylewka styrobetonowa okna 3szybowe oknoplast , podłogówka po całości , OZC 60kwh/m2/rok , Reku Wolf CWL 400 , Pompa ciepła PW Daikin Altherma 7,5 kw klimatyzatory salon 5,5kw , sypialnia 2,5kw
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychQUOTE=CNC_POMPY_CIEPLA
No dobra teraz moja kolej.
Drogi Panie z tego co rozumiem Pana największym problemem jest to że moja firma pracuje od godziny Biuro od 9-17, a ekipy montażowe od 8? tak?
Umawiał się Pan z biurem że chciałby Pan przegląd na godzinę 7, i dostał Pan informację że postaramy się ale nikt się nie zjawił, no bo nie było to jednak możliwe.
To jest nieprawda, dostałem informację że pracujecie od 7 i że będziecie a nie postaracie się.
Niestety nie wszystkie prośby klientów jesteśmy w stanie spełnić Pana była jedną z nich.
Jeszcze raz powtarzam to nie była moja prośba co najwyżej propozycja która została pozytywnie zaakceptowana z potwierdzeniem że instalatorzy pracują od godziny 7.
Taka tylko uwaga czy pomyślał Pan że żeby dojechać do Pana na 7 tak jak Panu pasowało to trzeba wstać pewnie około 5:30. Nie jeździmy na przeglądy które zresztą klient zażyczy sobie 2 miesiące przed czasem na włączonych sygnałach.
Proszę Pana ja jestem klientem Pan jest właścicielem firmy to ja przed umawianiem się z klientem mam wiedzieć o której muszą Państwa ludzie wstać żeby być o 7? Ja muszę wstać o 6, zrobić dziecku (6mc) mleko, posiedzieć z nim bo wracam jak już śpi ja Pana obarczam swoimi problemami? To niech Pan kwestie firmowe i zarządzanie pozostawi w ramach własnej firmy. Przecież ja nie wymusiłem tylko zaproponowałem 7 i dostałem potwierdzenie tej godziny.
Na włączonych sygnałach reagujemy na sytuacje awaryjne takie jak miała np. miejsce u Pana 21.grudnia 2017 gdy wystąpił u Pana problem i wtedy o godzinie 21:57 rozmawialiśmy i tłumaczyłem Panu jak poradzić sobie z problemem.
Jak Pan już zdążył napisać był Pan świadom że problem wystąpi i że to klasyczna sytuacja, to nie Pan musiał ze mną rozmawiać o 21:57 tylko ja z Panem przez Pana świadomy błąd, ja za usługę poprawnego montażu zapłaciłem Pan mnie za spędzony czas przy pompie nie.
Ale tego już Pan nie pamięta, a przecież to było poza godzinami mojej pracy i mogłem mieć to gdzieś, ale tak nie postępujemy z klientami.
To tak jakby Pan narzekał na to że źle coś zrobił, ja to poprawiałem za co Panu zapłaciłem i ja jeszcze jestem winny bo Pan był po godzinach pracy ?
Z resztą z biura też został Pan informację że zamiast o 7 może być ktoś u Pana o 11 ale to już Panu nie pasowało, ale mamy na ten przegląd kolejne 2 miesiące.
I uważa Pan, że umawiając się na 7 a telefon z biura mieć po 8 o tym że jednak może być o 11 jest ok? Piszę Pan że biuro pracuje od 9 a to o której klient który czeka na was BEZ ŻADNEJ informacji to co? Informowanie na forum braku sensu przeglądu 2 miesiące przed terminem a nie klienta który dzwoni i chce się umówić na ten bezsensowny przegląd też jest ok?
A to kiedy Pana informował też było poza godzinami pracy mojego pracownika, który o 8 się z Panem kontaktował a przecież pracuje od 9:00. No i jeszcze dostanie za to premie. Bo doceniam takie zaangażowanie pracowników.
W końcu poinformował o 8 że ekipy nie będzie o 7 w sumie premia się należy!
Wracając jeszcze do Pana problemu odpalaliśmy Panu pompę w grudniu, gdzie podłoga była zimna i woda w niej też a co za tym idzie woda ma mała objętość, jak zaczęła się podgrzewać to zwiększyła objętość i po przekroczeniu 3 bar wyleciała. Przypadek normalny.
Przypadek normalny zostawić klienta, z problemem który się pojawi nie no super sprawa
Jak Pan się obrażał za ten brak wizyty o godzinie 7, to zapomniał Pan też że ustaliliśmy sobie termin montażu na grudzień w zakresie tylko 5 dni, i tam też dotrzymaliśmy terminu co do dnia? Dlatego raczej nie tak źle z moją punktualnością.
Szkoda że w trakcie umawiania, nie można było powiedzieć tego klientowi, ja się dowiedziałem tylko że ekipa ma montaż w okolicy i podjadą to może przyczyna braku informacji o tym bezsensownym przeglądzie. Czyli podsumowując jak macie rok do przeglądu i mówicie się z klientem 2 miesiące wcześniej to nie dzwonicie że nie uda wam się przegląd tylko jak się trafi to się trafi?
Ale wracając do przeglądu od mojej pracownicy wiem że zmarnowana Pana godzina pracy to 250zł bo tak Pan jej przekazał, ale niestety muszę powiedzieć że mimo to nie będę w stanie wykonać następnego przeglądu Panu gratis.
Ten problem którego Pan nie widzi czyli umawianie się i brak informacji że nikt nie przyjedzie to stracony czas, Pana firma w tym momencie pracowała w innym miejscu - tej straty nie odczuje, ja jednak tak.
Ostatnio edytowane przez quescik1337 ; 15-10-2018 o 10:45
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychI jeszcze jedna odpowiedź do wszystkich. Wygląda to tak jakbym ja wymusił godzinę 7 o jakoby to był termin natychmiastowy i jedyny, godzina tutaj nie gra ŻADNEJ roli tak samo jak fakt że nie potrzebowałem tego przeglądu natychmiastowo (w końcu tydzień wcześniej zrezygnowałem z możliwości wykonania przeglądu bo nie miałem możliwości pojawić się o proponowanej godzinie). Finałem całej sprawy dotyczącej przeglądu jest fakt umówienia się i BRAK informacji tz. telefonu że ten przegląd się nie odbędzie bo komuś coś wypadło. Nie wiem może wiele osób ma częste doświadczenia z umawianiem na konkretną godzinę i pozostaje wystawionym. Ja przy swoim trybie pracy nie mam takiej możliwości, pod taką wizytę muszę ustalić cały dzień (czasami kilka dni) i nie byłoby ŻADNEGO problemu jeżeli ktoś poinformował mnie że ekipy nie będzie - głupi jeden telefon oczywiście przed umówioną godzina, a nie godzinę po Jeżeli biuro pracuje od 9. To niech instalator otrzyma mój nr telefonu i zadzwoni.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychProszę Pana,
otrzymuje telefon od firmy budowlanej że w kotłowni leci woda, podstawili wiadro jak jestem na budowie po 17- podobno wywali 3 wiaderka wody. Zapełniałem za pierwszym razem układ przez 3-4 h z odpowietrzeniem + później jeszcze kilka razy bo ciśnienie spadało co wg. mojej amatorskiej wiedzy świadczyło o moim złym odpowietrzeniu (z mojej strony). Pana zdaniem to 1-2 litry wody?
Ostatnio edytowane przez quescik1337 ; 15-10-2018 o 11:48
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychPanie creative_21 to proszę mi powiedzieć czy jeżeli Pan by nie wstał na 5 żeby byś u kogoś o 7 to umówiłby się Pan na przegląd o 7 a później nie zadzwonił, że się on nie odbędzie? Jeszcze raz powtarzam, ja nie wymusiłem tej godziny tylko zaproponowałem co zostało zaakceptowane po drugiej stronie bez ŻADNEJ informacji zwrotnej o tym że panowie normalnie pracują od 8 nie od 7, że muszą wstać o 5:30 i że to jest problem, wręcz odwrotnie usłuyszałem, że pracują od 7 i że będą o tej godzinie. Jeszcze raz proszę szukać puenty w całej sprawie, godzina czy to 7, 10, 21, 3 rano nie ma znaczenia ma znaczenie że ktoś się o tej godzinie się "umówił" co oznacza że potwierdza że może się pojawić, a przede wszystkim jeżeli się nie zjawi poinformować wcześniej, że jednak coś wypadło... Widzę, że dla wielu kluczem problemu jest 7:00 rano.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychWałkowanie tego tematu nie ma sensu, jak widać błąd komunikacji, Pan mówi że miał potwierdzone godzinę 7, ja mam informację że nie.
Rozwiązać tego sporu się nie da, jeżeli faktycznie tak było to bardzo mi przykro.
W sprawie następnego terminu najlepiej będzie umówić się meilowo.
Co do wody to dostałem w między czasie informację na priv od jednego klienta że też miał taki problem z wodą, dlatego dla wszystkich którzy będą mieli problem z wodą lecącą z zaworu jest to najczęściej problem z zabrudzoną uszczelką w zaworze.
Wtedy należy zrobić czynność tak jak na filmie:
czyli przepłukać zawór, w którym mogła pojawić się jakaś nieczystość.
Sprzedaż i instalacja pomp ciepła wszystkich marek: /Panasonic /Mitsubishi /Daikin /Villant
Instalacje
www.fb.com/CNCPompyCiepla
Mapa Instalacji
https://www.google.com/maps/d/viewer...98&usp=sharing
Adres
Al. Armii Krajowej 14, 83-200 Starogard Gdański
Kontakt
[email protected] 501952301
Aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/cncPompyCiepla - Panasonic, Mitsubishi, LG, oraz klimatyzacja
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychO CNC:
Ja za to z czystym sumieniem mogę polecić CNC.... cala Polskę mieli do przejechania do mnie na montaż, fachowa obsługa, chłopaki pomogli mi też naprawic szczelność przy rozdzielaczach podłogówki a nie musieli. Pompa okazała się jednak z jakaś wada fabryczna i wyskakiwal błąd napięcia na sprężarce i pompa przestawała chodzić. Zgłosiłem sprawę. Po kilku dniach CNC było już u mnie z nowa plyta główną i całą jednostką zewnętrzną na pace jakby wymiana płyty nie pomogła. Na szczęście po sprawnej wymianie płyty jak ręka odjął, ale zastawiam się czy jakbym brał pompę z jakiejś malej firmy co głównie kopciuchy montuje a pompy 3 rocznie to czy byłaby możliwa wymiana jednostki zewnętrznej tak szybko. Tutaj byli w pełnej gotowości. POLECAM
Dom w Wisteriach G2. Porotherm 25cm + 20cm grafit 0,32; styropian na fundament 18cm; Podłoga na gruncie styropian 19cm/wylewka 10cm/płytki; strop 8cm styropian/7cm wylewka/panele; Ocieplenie poddasza QuadFoam 500 33cm (strych 16cm); 100% podłogówka co 10 cm (garaż co 15cm); Powietrzna pompa ciepła Panasonic T-cap 9kw 1f; bojler 300l; Rekuperator Airpack home 400v; Okna v82; Rolety Selve radiowe; brama garażowa Wiśniowski Unitherm (4750x2375); drzwi Wikęd optimum, Oczyszczalnia biologiczna ZBS-6C
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychTakie dwa pytania od niefachowca...
1. Skoro to normalne, że przy uruchamianiu instalacji przy 8 stopniach "wywala" wodę to pewnie przy uruchamianiu przy 20 stopniach też "wywali" ale przy wyższej temperaturze? Wg mnie tłumaczenie do d..y
2. Jeżeli "wywalanie wody" w Panasonicu jest tak powszechne to dlaczego tak doświadczony instalator nie podłącza wylotu zaworu bezpieczeństwa do kanalizacji tylko pozwala na zalewanie kotłowni?
Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychOj, czepiasz się po prostu czasu brak.
Odpowiadając na Twoje pytanie, woda może lecieć z 2 powodów
pierwszy to za duże ciśnienie w instalacji, a tak się dzieje gdy temperatura podczas jest uruchomienia jest niska a woda w instalację jest wlana "pod korek"
Wtedy powiększająca się woda wylatuje, zaworem bezpieczeństwa taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko bo zazwyczaj to co się powiększy jest zamieniane na to co uleci przez odpowietrzniki.
Druga opcja jest wtedy kiedy zawór bezpieczeństwa upuści wodę bo coś go przyblokuje, i wtedy trzeba zrobić tak jak na filmie który wrzuciłem.
Czyli przepłukać zawór ciśnieniem wody.
Sprzedaż i instalacja pomp ciepła wszystkich marek: /Panasonic /Mitsubishi /Daikin /Villant
Instalacje
www.fb.com/CNCPompyCiepla
Mapa Instalacji
https://www.google.com/maps/d/viewer...98&usp=sharing
Adres
Al. Armii Krajowej 14, 83-200 Starogard Gdański
Kontakt
[email protected] 501952301
Aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/cncPompyCiepla - Panasonic, Mitsubishi, LG, oraz klimatyzacja
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychCo oznacza "niska temperatura"? Przecież można grzać do 30 stopni ale też do 50 jak będzie na prawdę zimno!
Wg mnie sprawne naczynie przeponowe nie powinno dopuścić do "wywalenia wody" niezależne od temperatury,
Padło więc pytanie o ciśnienie wstępne... To jak z nim?
No i dlaczego nie podłączasz "przelewu" do kanalizacji?
Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychSprzedaż i instalacja pomp ciepła wszystkich marek: /Panasonic /Mitsubishi /Daikin /Villant
Instalacje
www.fb.com/CNCPompyCiepla
Mapa Instalacji
https://www.google.com/maps/d/viewer...98&usp=sharing
Adres
Al. Armii Krajowej 14, 83-200 Starogard Gdański
Kontakt
[email protected] 501952301
Aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/cncPompyCiepla - Panasonic, Mitsubishi, LG, oraz klimatyzacja
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychDostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionychCzyli skoro moja PC może (teoretycznie) grzać do 65 stopni to zawsze wywali wodę... Dziwne a właściwie po raz kolejny po prostu mijasz się z prawdą.
A to co napisałeś o tym punkcie rosy to chyba żart (raczej brak wiedzy)? Co ma punkt rosy do otwierania się zaworu bezpieczeństwa?
Co ale skoro sam wszedłeś na ten temat to mam takie "dziwne" pytanie... Jeżeli wg ciebie w tym przypadku winowajcą była zbyt niska temperatura wody w obiegu podczas uruchamiania (przyjmijmy 8 stopni) to co będzie w przypadku aktywnej funkcji chłodzenia??? Po przejściu z trybu chłodzenia (pewnie około tych 8 stopni albo nawet mniej) na podgrzewanie CWU wg twojej teorii zawór bezpieczeństwa na bank "wywali wodę". No i co wtedy? Co kilka godzin użytkownik będzie uzupełniał wodę w układzie?
Może po prostu zamiast brnąć trzeba przyznać się do błędu?
Nick pozostał ale pompę ciepła już mam: Atlantic Excelia Tri 11kW. A teraz jeszcze Dimplex Lak 14ITR.
Dostępne w wersji mobilnej
Odpowiedź z Cytatem Poleć znajomemu Dodaj do kontaktów Dodaj do ulubionych