dostępne w wersji mobilnej muratordom.pl na Facebooku muratordom.pl na Google+
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Domyślnie nadmiar pracy w pracy i budowa

    Nie wiem czy tak macie - może miewacie, ja mam to ostatnio cały czas
    Jak przyjdę do pracy to mi się nie chce, tj chcę coś zrobić ale nic mi się nie klei.
    jak wygląda tło?
    firma związana z telekomunikacją, IT, dużo ludzi, pracuję jako kontraktor - taki 'wynajęty robol' - przy testowaniu programowaniu itp.
    Od prawie 2 miesięcy w robocie siedzę dłuugo, przez 6 tygodni uzbierało się około 80godzin dodatkowych (niby mają być płatne), dodatkowo jeszcze budowa na której na raz jest robione ocieplanie (we własnym zakresie), rozgrzebana elektryka (we własnym zakresie), hydraulik robi co/cwu i powoli widać dno zasobów gotówkowych.


    w pracy (etatowej) jest spora presja (a mi to coraz bardziej lotto). nie ma dnia żebym nie poględził, czasem czuję się jak taki testowy osiołek - a dorzucimy jeszcze troche, zobaczymy kiedy pęknie - najbardziej boli to że nic nie idzie - w biurze nie idzie. Pewnie z chęcią zmieniłbym pracę. Znacznie większą satysfakcję mam na budowie - fajnie było jak zadziałała własnoręcznie złożona instalacja alarmowa, albo zaciągnęło się siatkę zbrojącą styro - ot rzeczy które można dotknąć.

    Efekt 'zapracowania' taki, że prawie nie widzę rodzinki (obecnie są u teściów - bo i tak byśmy się nie widywali), młoda w niedzielę rzuca tekst 'tatusiu, a ty dziś nie w pracy?', albo rano do żony 'mamo obudź się, tata wrócił, słyszałam klucz w drzwiach' - fakt wróciłem o 2giej, a klucz był o 8mej rano jak wychodziłem.

    wypalenie zawodowe? nadmiar pracy? lenistwo?
    wiem że czasem trzeba zwolnić - pozwoliłem sobie na to w ostatnią sobotę: 1.5h przed telewizorem - nic nie robienia (oczywiście po powrocie z biura)

    byle dobrze było i na wszytko starczyło i czasu i kasy
    To_masz

  2. #2

    Domyślnie